Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik OPTIMAL do Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 GT coupe 261KM, 192kW, benzyna (2005.04 - 2011.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 GT coupe 261KM, 192kW, benzyna (2005.04 - 2011.12) ELRING
Silnik AJUSA Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 GT coupe 261KM, 192kW, benzyna (2005.04 - 2011.12) AJUSA
Silnik BOSCH Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 GT coupe 261KM, 192kW, benzyna (2005.04 - 2011.12) BOSCH
Silnik BLUE PRINT Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 GT coupe 261KM, 192kW, benzyna (2005.04 - 2011.12) BLUE PRINT
Silnik CORTECO Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 GT coupe 261KM, 192kW, benzyna (2005.04 - 2011.12) CORTECO
Silnik FA1 Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 GT coupe 261KM, 192kW, benzyna (2005.04 - 2011.12) FA1
Silnik FEBI BILSTEIN Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 GT coupe 261KM, 192kW, benzyna (2005.04 - 2011.12) FEBI BILSTEIN
Silnik KAMOKA Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 GT coupe 261KM, 192kW, benzyna (2005.04 - 2011.12) KAMOKA
Silnik FEBEST Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 GT coupe 261KM, 192kW, benzyna (2005.04 - 2011.12) FEBEST
Silnik METZGER Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 GT coupe 261KM, 192kW, benzyna (2005.04 - 2011.12) METZGER
Silnik BGA Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 GT coupe 261KM, 192kW, benzyna (2005.04 - 2011.12) BGA
Silnik ACKOJA Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 GT coupe 261KM, 192kW, benzyna (2005.04 - 2011.12) ACKOJA
Silnik NTY Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 GT coupe 261KM, 192kW, benzyna (2005.04 - 2011.12) NTY
Silnik K&N FILTERS Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 GT coupe 261KM, 192kW, benzyna (2005.04 - 2011.12) K&N FILTERS
Silnik ERA Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 GT coupe 261KM, 192kW, benzyna (2005.04 - 2011.12) ERA
Silnik ESEN SKV Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 GT coupe 261KM, 192kW, benzyna (2005.04 - 2011.12) ESEN SKV
Silnik GATES Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 GT coupe 261KM, 192kW, benzyna (2005.04 - 2011.12) GATES
Silnik INA Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 GT coupe 261KM, 192kW, benzyna (2005.04 - 2011.12) INA
Silnik MAXGEAR Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 GT coupe 261KM, 192kW, benzyna (2005.04 - 2011.12) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 GT coupe 261KM, 192kW, benzyna (2005.04 - 2011.12) MEAT & DORIA
Silnik OEM Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 GT coupe 261KM, 192kW, benzyna (2005.04 - 2011.12) OEM
Silnik PAYEN Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 GT coupe 261KM, 192kW, benzyna (2005.04 - 2011.12) PAYEN
Silnik SNR Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 GT coupe 261KM, 192kW, benzyna (2005.04 - 2011.12) SNR
Silnik AMC FILTER Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 GT coupe 261KM, 192kW, benzyna (2005.04 - 2011.12) AMC FILTER
Silnik CASTROL Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 GT coupe 261KM, 192kW, benzyna (2005.04 - 2011.12) CASTROL
Silnik COMLINE Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 GT coupe 261KM, 192kW, benzyna (2005.04 - 2011.12) COMLINE
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 GT coupe 261KM, 192kW, benzyna (2005.04 - 2011.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ELWIS ROYAL Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 GT coupe 261KM, 192kW, benzyna (2005.04 - 2011.12) ELWIS ROYAL
Silnik EUROL Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 GT coupe 261KM, 192kW, benzyna (2005.04 - 2011.12) EUROL
Silnik EUROREPAR Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 GT coupe 261KM, 192kW, benzyna (2005.04 - 2011.12) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 GT coupe 261KM, 192kW, benzyna (2005.04 - 2011.12) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 GT coupe 261KM, 192kW, benzyna (2005.04 - 2011.12) FAST
Silnik GK Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 GT coupe 261KM, 192kW, benzyna (2005.04 - 2011.12) GK
Silnik GMB Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 GT coupe 261KM, 192kW, benzyna (2005.04 - 2011.12) GMB
Silnik GOETZE Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 GT coupe 261KM, 192kW, benzyna (2005.04 - 2011.12) GOETZE
Silnik HART Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 GT coupe 261KM, 192kW, benzyna (2005.04 - 2011.12) HART
Silnik HEPU Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 GT coupe 261KM, 192kW, benzyna (2005.04 - 2011.12) HEPU
Silnik HOFFER Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 GT coupe 261KM, 192kW, benzyna (2005.04 - 2011.12) HOFFER
Silnik IPD Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 GT coupe 261KM, 192kW, benzyna (2005.04 - 2011.12) IPD
Silnik IPSA Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 GT coupe 261KM, 192kW, benzyna (2005.04 - 2011.12) IPSA
Silnik JC PREMIUM Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 GT coupe 261KM, 192kW, benzyna (2005.04 - 2011.12) JC PREMIUM
Silnik JPN Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 GT coupe 261KM, 192kW, benzyna (2005.04 - 2011.12) JPN
Silnik KAVO PARTS Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 GT coupe 261KM, 192kW, benzyna (2005.04 - 2011.12) KAVO PARTS
Silnik KING Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 GT coupe 261KM, 192kW, benzyna (2005.04 - 2011.12) KING
Silnik LUCAS Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 GT coupe 261KM, 192kW, benzyna (2005.04 - 2011.12) LUCAS
Silnik MOTUL Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 GT coupe 261KM, 192kW, benzyna (2005.04 - 2011.12) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 GT coupe 261KM, 192kW, benzyna (2005.04 - 2011.12) MULLER FILTER
Silnik NIPPARTS Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 GT coupe 261KM, 192kW, benzyna (2005.04 - 2011.12) NIPPARTS
Silnik NPS Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 GT coupe 261KM, 192kW, benzyna (2005.04 - 2011.12) NPS
Silnik OPTIMAL Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 GT coupe 261KM, 192kW, benzyna (2005.04 - 2011.12) OPTIMAL
Silnik OYODO Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 GT coupe 261KM, 192kW, benzyna (2005.04 - 2011.12) OYODO
Silnik QFIX Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 GT coupe 261KM, 192kW, benzyna (2005.04 - 2011.12) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 GT coupe 261KM, 192kW, benzyna (2005.04 - 2011.12) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 GT coupe 261KM, 192kW, benzyna (2005.04 - 2011.12) RAVENOL
Silnik STONE-JAPAN Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 GT coupe 261KM, 192kW, benzyna (2005.04 - 2011.12) STONE-JAPAN
Silnik SWAG Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 GT coupe 261KM, 192kW, benzyna (2005.04 - 2011.12) SWAG
Silnik TRISCAN Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 GT coupe 261KM, 192kW, benzyna (2005.04 - 2011.12) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 GT coupe 261KM, 192kW, benzyna (2005.04 - 2011.12) VALVOLINE
Silnik VEMO Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 GT coupe 261KM, 192kW, benzyna (2005.04 - 2011.12) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 GT coupe 261KM, 192kW, benzyna (2005.04 - 2011.12) WALKER PRODUCTS
Producent:OPTIMAL

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OPTIMAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0-N185
dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
0-N185
Jednostka:
sztuka
Szerokość [mm]: 35
Średnica zewnętrzna [mm]: 60
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 196,00 zł
100,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
OPTIMAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0-N2011
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
0-N2011
Jednostka:
sztuka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 422,00 zł
222,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze