Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik ELWIS ROYAL do Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.2 (F22) Platforma / podwozie 97KM, 71kW, benzyna (1984.10 - 1992.06)

Silnik ELRING Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.2 (F22) Platforma / podwozie 97KM, 71kW, benzyna (1984.10 - 1992.06) ELRING
Silnik FA1 Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.2 (F22) Platforma / podwozie 97KM, 71kW, benzyna (1984.10 - 1992.06) FA1
Silnik AJUSA Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.2 (F22) Platforma / podwozie 97KM, 71kW, benzyna (1984.10 - 1992.06) AJUSA
Silnik BOSCH Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.2 (F22) Platforma / podwozie 97KM, 71kW, benzyna (1984.10 - 1992.06) BOSCH
Silnik AISIN Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.2 (F22) Platforma / podwozie 97KM, 71kW, benzyna (1984.10 - 1992.06) AISIN
Silnik AMC FILTER Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.2 (F22) Platforma / podwozie 97KM, 71kW, benzyna (1984.10 - 1992.06) AMC FILTER
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.2 (F22) Platforma / podwozie 97KM, 71kW, benzyna (1984.10 - 1992.06) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik CORTECO Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.2 (F22) Platforma / podwozie 97KM, 71kW, benzyna (1984.10 - 1992.06) CORTECO
Silnik DR.MOTOR Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.2 (F22) Platforma / podwozie 97KM, 71kW, benzyna (1984.10 - 1992.06) DR.MOTOR
Silnik ELWIS ROYAL Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.2 (F22) Platforma / podwozie 97KM, 71kW, benzyna (1984.10 - 1992.06) ELWIS ROYAL
Silnik ERISTIC Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.2 (F22) Platforma / podwozie 97KM, 71kW, benzyna (1984.10 - 1992.06) ERISTIC
Silnik GLYCO Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.2 (F22) Platforma / podwozie 97KM, 71kW, benzyna (1984.10 - 1992.06) GLYCO
Silnik HC-CARGO Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.2 (F22) Platforma / podwozie 97KM, 71kW, benzyna (1984.10 - 1992.06) HC-CARGO
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.2 (F22) Platforma / podwozie 97KM, 71kW, benzyna (1984.10 - 1992.06) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik IPSA Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.2 (F22) Platforma / podwozie 97KM, 71kW, benzyna (1984.10 - 1992.06) IPSA
Silnik JC PREMIUM Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.2 (F22) Platforma / podwozie 97KM, 71kW, benzyna (1984.10 - 1992.06) JC PREMIUM
Silnik KAVO PARTS Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.2 (F22) Platforma / podwozie 97KM, 71kW, benzyna (1984.10 - 1992.06) KAVO PARTS
Silnik KNECHT Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.2 (F22) Platforma / podwozie 97KM, 71kW, benzyna (1984.10 - 1992.06) KNECHT
Silnik MAHLE ORIGINAL Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.2 (F22) Platforma / podwozie 97KM, 71kW, benzyna (1984.10 - 1992.06) MAHLE ORIGINAL
Silnik NIPPARTS Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.2 (F22) Platforma / podwozie 97KM, 71kW, benzyna (1984.10 - 1992.06) NIPPARTS
Silnik NPS Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.2 (F22) Platforma / podwozie 97KM, 71kW, benzyna (1984.10 - 1992.06) NPS
Silnik PAYEN Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.2 (F22) Platforma / podwozie 97KM, 71kW, benzyna (1984.10 - 1992.06) PAYEN
Producent:ELWIS ROYAL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELWIS ROYAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
7046860
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELWIS ROYAL
Kod:
7046860
Ilość montowana w aucie:  1
Materiał:  Miedz
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze