Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KOLBENSCHMIDT do Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) FILTRON
Silnik ELRING Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) ELRING
Silnik TOPRAN Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) TOPRAN
Silnik FEBI BILSTEIN Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) FEBI BILSTEIN
Silnik MANN-FILTER Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) MANN-FILTER
Silnik VAICO Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) VAICO
Silnik KAMOKA Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) KAMOKA
Silnik KNECHT Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) KNECHT
Silnik VICTOR REINZ Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) VICTOR REINZ
Silnik SWAG Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) SWAG
Silnik CORTECO Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) CORTECO
Silnik MAHLE Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) MAHLE
Silnik AJUSA Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) AJUSA
Silnik FA1 Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) FA1
Silnik MAXGEAR Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) MAXGEAR
Silnik PURFLUX Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) PURFLUX
Silnik PZL FILTERS Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) PZL FILTERS
Silnik FAST Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) FAST
Silnik GATES Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) GATES
Silnik CHAMPION Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) CHAMPION
Silnik PURRO Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) PURRO
Silnik SASIC Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) SASIC
Silnik BLUE PRINT Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) BLUE PRINT
Silnik CALORSTAT BY VERNET Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) CALORSTAT BY VERNET
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) FAI AUTOPARTS
Silnik HELLA Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) HELLA
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) MAGNETI MARELLI
Silnik OPTIMAL Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) OPTIMAL
Silnik HENGST FILTER Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) HENGST FILTER
Silnik INA Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) INA
Silnik NTY Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) NTY
Silnik SCT - MANNOL Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) SCT - MANNOL
Silnik A.B.S. Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) A.B.S.
Silnik AE Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) AE
Silnik AISIN Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) AISIN
Silnik AMC Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) AMC
Silnik BGA Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) BGA
Silnik BLIC Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) BLIC
Silnik BORG & BECK Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) BORG & BECK
Silnik COMLINE Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) CONTINENTAL CTAM
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) COOPERSFIAAM
Silnik DR!VE+ Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DYS Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) DYS
Silnik ELWIS ROYAL Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) ELWIS ROYAL
Silnik ERA Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) ERA
Silnik ESEN SKV Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) ESEN SKV
Silnik EUROREPAR Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) EUROREPAR
Silnik FAST GENUINE Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) FAST GENUINE
Silnik FEBEST Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) FEBEST
Silnik FRECCIA Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) FRECCIA
Silnik GK Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) GK
Silnik GLASER Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) GLASER
Silnik GLYCO Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) GLYCO
Silnik GMB Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) GMB
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) GOETZE
Silnik GRAF Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) GRAF
Silnik HART Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) HART
Silnik HEPU Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik IPARTS Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) IPARTS
Silnik IPD Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) IPD
Silnik IPSA Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) IPSA
Silnik JP GROUP Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) JP GROUP
Silnik JPN Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) JPN
Silnik KAVO PARTS Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) KAVO PARTS
Silnik KAWE Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) KAWE
Silnik KING Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) KING
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) KOLBENSCHMIDT
Silnik KWP Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) KWP
Silnik MAPCO Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik METELLI Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) METELLI
Silnik METZGER Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) METZGER
Silnik MOTORAD Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) MOTORAD
Silnik NPS Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) NPS
Silnik NRF Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) NRF
Silnik NÜRAL Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) NÜRAL
Silnik OEM Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) OEM
Silnik OPTIMA Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) OPTIMA
Silnik PAYEN Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) PAYEN
Silnik PIERBURG Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) PIERBURG
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) QUINTON HAZELL
Silnik SERVICE PARTS Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) SERVICE PARTS
Silnik SKF Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) SKF
Silnik SNR Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) SNR
Silnik TOYO-SYSTEM Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) TOYO-SYSTEM
Silnik TRISCAN Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VALVOLINE Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) VALVOLINE
Silnik VEMO Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) VEMO
Silnik WIX FILTERS Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1997.05 - 2000.06) WIX FILTERS
Producent:KOLBENSCHMIDT

9 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KOLBENSCHMIDT
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
89316190
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KOLBENSCHMIDT
Kod:
89316190
Jednostka:
sztuka
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Sucha tuleja cylindrowa
Średnica zewnętrzna [mm]: 83
Średnica cylindra [mm]: 80
Długość [mm]: 154
Szerokość [mm]: 4,5
Średnica flanszy [mm]: 86
Przetwarzanie: Połowicznie
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 204,00 zł
99,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

KOLBENSCHMIDT
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
50006220
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KOLBENSCHMIDT
Kod:
50006220
Jednostka:
sztuka
Długość [mm]: 491
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 517,00 zł
272,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

KOLBENSCHMIDT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
78863608
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KOLBENSCHMIDT
Kod:
78863608
Jednostka:
sztuka
Numer komponentu: 71620608
Numer komponentu: 71619608
Ilość: 4
Jednostka ilości: Para
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 113,00 zł
55,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
KOLBENSCHMIDT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
800003210000
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KOLBENSCHMIDT
Kod:
800003210000
Jednostka:
sztuka
Średnica cylindra [mm]: 80
Numer komponentu: 80009
Numer komponentu: 35458
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 122,00 zł
59,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
KOLBENSCHMIDT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
78863618
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KOLBENSCHMIDT
Kod:
78863618
Jednostka:
sztuka
Nadwymiar [mm]: 0,10
Numer komponentu: 71619618
Ilość: 4
Numer komponentu: 71620618
Jednostka ilości: Para
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 134,00 zł
65,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
KOLBENSCHMIDT
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
93784700
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KOLBENSCHMIDT
Kod:
93784700
Jednostka:
komplet
Numer komponentu: 48785
Numer komponentu: 80009
Sworzeń o śr. [mm]: 25
Średnica cylindra [mm]: 80
Numer komponentu: 35458
Ilość: 3
Wielkość kompresji [mm]: 46,8
Długość [mm]: 84,5
Głębokość wyżłobienia 1 [mm]: 2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 592,00 zł
320,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
KOLBENSCHMIDT
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
93784730
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KOLBENSCHMIDT
Kod:
93784730
Jednostka:
sztuka
Numer komponentu: 87875
Sworzeń o śr. [mm]: 25
Średnica cylindra [mm]: 80,8
Numer komponentu: 87874
Ilość: 3
Numer komponentu: 87887
Wielkość kompresji [mm]: 46,8
Długość [mm]: 84,5
Głębokość wyżłobienia 1 [mm]: 2
Nadwymiar [mm]: 0,80
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 599,00 zł
324,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
KOLBENSCHMIDT
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
50006263
niedostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KOLBENSCHMIDT
Kod:
50006263
Jednostka:
sztuka
Długość [mm]: 504
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 734,00 zł
408,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
KOLBENSCHMIDT
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
93784970
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KOLBENSCHMIDT
Kod:
93784970
Jednostka:
sztuka
Numer komponentu: 93784700
Ilość: 2
Numer komponentu: 89316190
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 758,00 zł
421,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze