Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik ENERGY do Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik CONTINENTAL CTAM Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) CONTINENTAL CTAM
Silnik EUROREPAR Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) EUROREPAR
Silnik ELRING Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) ELRING
Silnik BOSCH Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) BOSCH
Silnik VICTOR REINZ Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) VICTOR REINZ
Silnik CORTECO Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) CORTECO
Silnik ESEN SKV Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) ESEN SKV
Silnik FAE Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) FAE
Silnik HART Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) HART
Silnik VAICO Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) VAICO
Silnik DAYCO Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) DAYCO
Silnik DT SPARE PARTS Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) DT SPARE PARTS
Silnik FA1 Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) FA1
Silnik GATES Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) GATES
Silnik KAMOKA Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) KAMOKA
Silnik MANN-FILTER Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) MANN-FILTER
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) MEAT & DORIA
Silnik AE Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) AE
Silnik AJUSA Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) AKRON-MALÒ
Silnik AUTOMEGA Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) AUTOMEGA
Silnik BANDO Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) BANDO
Silnik BGA Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) BGA
Silnik BREDA LORETT Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) BREDA LORETT
Silnik BTA Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) BTA
Silnik CASTROL Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) CASTROL
Silnik CONTINENTAL/VDO Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) CONTINENTAL/VDO
Silnik DELPHI Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) DELPHI
Silnik DR!VE+ Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) DR!VE+
Silnik EFI AUTOMOTIVE Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ELWIS ROYAL Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) ENERGY
Silnik EPS Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) EPS
Silnik ERA Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) ERA
Silnik EUROL Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) EUROL
Silnik FACET Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) FACET
Silnik FEBEST Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) FEBEST
Silnik FEBI BILSTEIN Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) FEBI BILSTEIN
Silnik FLENNOR Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) FLENNOR
Silnik GLASER Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) GOETZE
Silnik HC-CARGO Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) HUTCHINSON
Silnik INA Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) INA
Silnik IPD Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) IPD
Silnik JP GROUP Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) KAVO PARTS
Silnik KNECHT Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) KNECHT
Silnik KW Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) KW
Silnik LIQUI MOLY Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) MAHLE
Silnik MAPCO Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) MAPCO
Silnik METALCAUCHO Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) METALCAUCHO
Silnik METELLI Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) METELLI
Silnik METZGER Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) METZGER
Silnik MEYLE Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) MEYLE
Silnik MOTUL Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) MOTUL
Silnik NPS Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) NPS
Silnik NRF Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) NRF
Silnik NTY Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) NTY
Silnik OEM Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) OEM
Silnik OPTIBELT Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) OPTIBELT
Silnik PAYEN Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) PAYEN
Silnik PIERBURG Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) PIERBURG
Silnik QUINTON HAZELL Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) RAVENOL
Silnik ROULUNDS RUBBER Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) RUVILLE
Silnik SCT - MANNOL Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) SIDAT
Silnik SWAG Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) SWAG
Silnik TRISCAN Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VALEO Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) VALEO
Silnik VALVOLINE Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) VALVOLINE
Silnik VEMA Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) VEMA
Silnik VEMO Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) VEMO
Silnik VEYANCE Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) VEYANCE
Silnik WALKER PRODUCTS Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) WIX FILTERS
Producent:ENERGY

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ENERGY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
G20033
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ENERGY
Kod:
G20033
Jednostka:
sztuka
Napięcie [V]: 12
Lokalizacja w aucie: Przewód paliwowy
Średnica [mm]: 52
Ciężar [kg]: 0,86
Średnica 1 [mm]: 12
Średnica 2 [mm]: 12
Ciśnienie pracy [bar]: 4
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj paliwa: Benzyna
Ilość otworów wlotowych/wylotowych: 1/1
Wydatek [l/h]: 100
Długość 1 [mm]: 121
Długość 2 [mm]: 199
Układ wtryskowy: Wtrysk wielopunktowy (MPI)
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 341,00 zł
174,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ENERGY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
G20038
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ENERGY
Kod:
G20038
Jednostka:
sztuka
Napięcie [V]: 12
Lokalizacja w aucie: Przewód paliwowy
Średnica [mm]: 60
Ciężar [kg]: 1,10
Średnica 1 [mm]: 12
Średnica 2 [mm]: 15
Ciśnienie pracy [bar]: 6
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj paliwa: Benzyna
Ilość otworów wlotowych/wylotowych: 1/1
Wydatek [l/h]: 150
Długość 1 [mm]: 119
Długość 2 [mm]: 181
Układ wtryskowy: Wtrysk wielopunktowy (MPI)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z elementami przyłączeniowymi
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 456,00 zł
240,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ENERGY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
GOS-3000EX
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ENERGY
Kod:
GOS-3000EX
Jednostka:
sztuka
Napięcie [V]: 12
Ciężar [kg]: 0,08
Tryb pracy: Elektryczny
Sonda lambda: Ogrzewana
Liczba przewodów: 3
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 220,00 zł
112,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze