Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik OEM do Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik BORSEHUNG Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) BORSEHUNG
Silnik FEBI BILSTEIN Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) FEBI BILSTEIN
Silnik CORTECO Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) CORTECO
Silnik SWAG Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) SWAG
Silnik METALCAUCHO Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) METALCAUCHO
Silnik OPTIMAL Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) OPTIMAL
Silnik VAICO Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) VAICO
Silnik ABAKUS Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) ABAKUS
Silnik AKRON-MALÒ Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) AKRON-MALÒ
Silnik BENDIX Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) BENDIX
Silnik BGA Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) BGA
Silnik BIRTH Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) BIRTH
Silnik BLIC Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) BLIC
Silnik BORG & BECK Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) CHAMPION
Silnik COOPERSFIAAM Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) COOPERSFIAAM
Silnik DT SPARE PARTS Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) DT SPARE PARTS
Silnik DYS Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) DYS
Silnik FLENNOR Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) FLENNOR
Silnik FORTUNE LINE Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) FORTUNE LINE
Silnik FRAM Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) FRAM
Silnik GSP Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) GSP
Silnik HC-CARGO Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) HC-CARGO
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik JP GROUP Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) JP GROUP
Silnik KAMOKA Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) KAMOKA
Silnik KLOKKERHOLM Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) KLOKKERHOLM
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik MAHLE Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) MAHLE
Silnik MAPCO Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) MAPCO
Silnik MAXGEAR Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) MAXGEAR
Silnik METZGER Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) METZGER
Silnik MEYLE Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) MEYLE
Silnik MOTORAD Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) MOTORAD
Silnik NPS Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) NPS
Silnik NRF Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) NRF
Silnik NTY Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) NTY
Silnik OCAP Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) OCAP
Silnik OEM Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) OEM
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PURFLUX Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) PURFLUX
Silnik SEIM Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) SEIM
Silnik TEDGUM Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) TEDGUM
Silnik TRICLO Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) TRICLO
Silnik VEMA Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) VEMA
Silnik VEMO Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) VEMO
Silnik VIKA Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) VIKA
Producent:OEM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
06B103485C
dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
06B103485C
Jednostka:
sztuka
Materiał: Tworzywo sztuczne
Kształt: Okrągły
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 148,00 zł
72,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 3-4 dni

Porady z kategorii: Silnik

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze