Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sterowanie Silnikiem LUCAS do Citroën JUMPER Skrzynia 3.0 HDi 145 Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2010.07 - 2013.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sterowanie Silnikiem FEBI BILSTEIN Citroën JUMPER Skrzynia 3.0 HDi 145 Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2010.07 - 2013.12) FEBI BILSTEIN
Sterowanie Silnikiem AE Citroën JUMPER Skrzynia 3.0 HDi 145 Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2010.07 - 2013.12) AE
Sterowanie Silnikiem AJUSA Citroën JUMPER Skrzynia 3.0 HDi 145 Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2010.07 - 2013.12) AJUSA
Sterowanie Silnikiem AMC Citroën JUMPER Skrzynia 3.0 HDi 145 Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2010.07 - 2013.12) AMC
Sterowanie Silnikiem BGA Citroën JUMPER Skrzynia 3.0 HDi 145 Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2010.07 - 2013.12) BGA
Sterowanie Silnikiem BOSCH Citroën JUMPER Skrzynia 3.0 HDi 145 Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2010.07 - 2013.12) BOSCH
Sterowanie Silnikiem CONTINENTAL CTAM Citroën JUMPER Skrzynia 3.0 HDi 145 Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2010.07 - 2013.12) CONTINENTAL CTAM
Sterowanie Silnikiem DAYCO Citroën JUMPER Skrzynia 3.0 HDi 145 Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2010.07 - 2013.12) DAYCO
Sterowanie Silnikiem DOLZ Citroën JUMPER Skrzynia 3.0 HDi 145 Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2010.07 - 2013.12) DOLZ
Sterowanie Silnikiem DR.MOTOR AUTOMOTIVE Citroën JUMPER Skrzynia 3.0 HDi 145 Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2010.07 - 2013.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Sterowanie Silnikiem ELRING Citroën JUMPER Skrzynia 3.0 HDi 145 Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2010.07 - 2013.12) ELRING
Sterowanie Silnikiem FAI AUTOPARTS Citroën JUMPER Skrzynia 3.0 HDi 145 Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2010.07 - 2013.12) FAI AUTOPARTS
Sterowanie Silnikiem FAST Citroën JUMPER Skrzynia 3.0 HDi 145 Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2010.07 - 2013.12) FAST
Sterowanie Silnikiem FRECCIA Citroën JUMPER Skrzynia 3.0 HDi 145 Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2010.07 - 2013.12) FRECCIA
Sterowanie Silnikiem GATES Citroën JUMPER Skrzynia 3.0 HDi 145 Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2010.07 - 2013.12) GATES
Sterowanie Silnikiem GK Citroën JUMPER Skrzynia 3.0 HDi 145 Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2010.07 - 2013.12) GK
Sterowanie Silnikiem HEPU Citroën JUMPER Skrzynia 3.0 HDi 145 Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2010.07 - 2013.12) HEPU
Sterowanie Silnikiem IJS GROUP Citroën JUMPER Skrzynia 3.0 HDi 145 Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2010.07 - 2013.12) IJS GROUP
Sterowanie Silnikiem INA Citroën JUMPER Skrzynia 3.0 HDi 145 Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2010.07 - 2013.12) INA
Sterowanie Silnikiem IPD Citroën JUMPER Skrzynia 3.0 HDi 145 Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2010.07 - 2013.12) IPD
Sterowanie Silnikiem IPSA Citroën JUMPER Skrzynia 3.0 HDi 145 Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2010.07 - 2013.12) IPSA
Sterowanie Silnikiem JPN Citroën JUMPER Skrzynia 3.0 HDi 145 Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2010.07 - 2013.12) JPN
Sterowanie Silnikiem KAMOKA Citroën JUMPER Skrzynia 3.0 HDi 145 Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2010.07 - 2013.12) KAMOKA
Sterowanie Silnikiem LUCAS Citroën JUMPER Skrzynia 3.0 HDi 145 Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2010.07 - 2013.12) LUCAS
Sterowanie Silnikiem MAXGEAR Citroën JUMPER Skrzynia 3.0 HDi 145 Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2010.07 - 2013.12) MAXGEAR
Sterowanie Silnikiem NTY Citroën JUMPER Skrzynia 3.0 HDi 145 Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2010.07 - 2013.12) NTY
Sterowanie Silnikiem OEM Citroën JUMPER Skrzynia 3.0 HDi 145 Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2010.07 - 2013.12) OEM
Sterowanie Silnikiem QUINTON HAZELL Citroën JUMPER Skrzynia 3.0 HDi 145 Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2010.07 - 2013.12) QUINTON HAZELL
Sterowanie Silnikiem RUVILLE Citroën JUMPER Skrzynia 3.0 HDi 145 Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2010.07 - 2013.12) RUVILLE
Sterowanie Silnikiem SALERI SIL Citroën JUMPER Skrzynia 3.0 HDi 145 Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2010.07 - 2013.12) SALERI SIL
Sterowanie Silnikiem SASIC Citroën JUMPER Skrzynia 3.0 HDi 145 Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2010.07 - 2013.12) SASIC
Sterowanie Silnikiem SKF Citroën JUMPER Skrzynia 3.0 HDi 145 Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2010.07 - 2013.12) SKF
Sterowanie Silnikiem SNR Citroën JUMPER Skrzynia 3.0 HDi 145 Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2010.07 - 2013.12) SNR
Sterowanie Silnikiem SWAG Citroën JUMPER Skrzynia 3.0 HDi 145 Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2010.07 - 2013.12) SWAG
Sterowanie Silnikiem TRICLO Citroën JUMPER Skrzynia 3.0 HDi 145 Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2010.07 - 2013.12) TRICLO
Sterowanie Silnikiem TRISCAN Citroën JUMPER Skrzynia 3.0 HDi 145 Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2010.07 - 2013.12) TRISCAN
Sterowanie Silnikiem VAICO Citroën JUMPER Skrzynia 3.0 HDi 145 Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2010.07 - 2013.12) VAICO
Producent:LUCAS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUCAS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LKTC194-1A
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUCAS
Kod:
LKTC194-1A
Lokalizacja w aucie: Góra
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z kołem zębatym
Dopuszczenie przez producenta: From Euro 5
Nie dla normy czystożci spalin: Euro 5
Wykonanie łańcucha: Simplex
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Sterowanie Silnikiem

Rozrząd - jak działa i jak o niego dbać?

Rozrząd. Jak działa? Jak o niego dbać? O czym pamiętać podczas jego wymiany?

Układ rozrządu stanowi element niezbędny do prawidłowego funkcjonowania praktycznie każdej współczesnej jednostki napędowej. Jest to mechanizmem bardzo złożony, który podczas eksploatacji poddawany jest bardzo dużym obciążeniom. Właśnie dlatego wszelkie błędy związane z jego konserwacją mogą okazać się naprawdę kosztowne. Jak więc prawidłowo dbać o rozrząd?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze