Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sterowanie Silnikiem TRISCAN do Porsche 944 kabriolet 3.0 S2 kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sterowanie Silnikiem CONTINENTAL CTAM Porsche 944 kabriolet 3.0 S2 kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) CONTINENTAL CTAM
Sterowanie Silnikiem INA Porsche 944 kabriolet 3.0 S2 kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) INA
Sterowanie Silnikiem AE Porsche 944 kabriolet 3.0 S2 kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) AE
Sterowanie Silnikiem BREDA LORETT Porsche 944 kabriolet 3.0 S2 kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) BREDA LORETT
Sterowanie Silnikiem CAFFARO Porsche 944 kabriolet 3.0 S2 kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) CAFFARO
Sterowanie Silnikiem FEBI BILSTEIN Porsche 944 kabriolet 3.0 S2 kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) FEBI BILSTEIN
Sterowanie Silnikiem FLENNOR Porsche 944 kabriolet 3.0 S2 kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) FLENNOR
Sterowanie Silnikiem GATES Porsche 944 kabriolet 3.0 S2 kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) GATES
Sterowanie Silnikiem HUTCHINSON Porsche 944 kabriolet 3.0 S2 kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) HUTCHINSON
Sterowanie Silnikiem IJS GROUP Porsche 944 kabriolet 3.0 S2 kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) IJS GROUP
Sterowanie Silnikiem IPD Porsche 944 kabriolet 3.0 S2 kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) IPD
Sterowanie Silnikiem JP GROUP Porsche 944 kabriolet 3.0 S2 kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) JP GROUP
Sterowanie Silnikiem MAXGEAR Porsche 944 kabriolet 3.0 S2 kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) MAXGEAR
Sterowanie Silnikiem OPTIBELT Porsche 944 kabriolet 3.0 S2 kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) OPTIBELT
Sterowanie Silnikiem OPTIMAL Porsche 944 kabriolet 3.0 S2 kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) OPTIMAL
Sterowanie Silnikiem QUINTON HAZELL Porsche 944 kabriolet 3.0 S2 kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) QUINTON HAZELL
Sterowanie Silnikiem ROULUNDS RUBBER Porsche 944 kabriolet 3.0 S2 kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) ROULUNDS RUBBER
Sterowanie Silnikiem RUVILLE Porsche 944 kabriolet 3.0 S2 kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) RUVILLE
Sterowanie Silnikiem SCT - MANNOL Porsche 944 kabriolet 3.0 S2 kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) SCT - MANNOL
Sterowanie Silnikiem SWAG Porsche 944 kabriolet 3.0 S2 kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) SWAG
Sterowanie Silnikiem TRISCAN Porsche 944 kabriolet 3.0 S2 kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) TRISCAN
Sterowanie Silnikiem TRW ENGINE COMPONENT Porsche 944 kabriolet 3.0 S2 kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) TRW ENGINE COMPONENT
Sterowanie Silnikiem VEYANCE Porsche 944 kabriolet 3.0 S2 kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) VEYANCE
Producent:TRISCAN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8645 5463xs
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8645 5463xs
Dopuszczony dla rodzaju pojazdu: Samochód osobowy
Ilość zębów: 110
Szerokość [mm]: 18
Długość [mm]: 1048
Materiał: Swiatłowodowy
Materiał: HNBR (uwodorniony Acryl-Nitril-Butadien-kauczuk)
Kolor: Czarny
Podział zębów: 9,525
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Sterowanie Silnikiem

Rozrząd - jak działa i jak o niego dbać?

Rozrząd. Jak działa? Jak o niego dbać? O czym pamiętać podczas jego wymiany?

Układ rozrządu stanowi element niezbędny do prawidłowego funkcjonowania praktycznie każdej współczesnej jednostki napędowej. Jest to mechanizmem bardzo złożony, który podczas eksploatacji poddawany jest bardzo dużym obciążeniom. Właśnie dlatego wszelkie błędy związane z jego konserwacją mogą okazać się naprawdę kosztowne. Jak więc prawidłowo dbać o rozrząd?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze