Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka NRF do Audi A3 (8V1, 8VK) 2.0 TDI quattro liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.12 - 2017.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka AJUSA Audi A3 (8V1, 8VK) 2.0 TDI quattro liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.12 - 2017.12) AJUSA
Turbosprężarka AUTLOG Audi A3 (8V1, 8VK) 2.0 TDI quattro liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.12 - 2017.12) AUTLOG
Turbosprężarka DRI Audi A3 (8V1, 8VK) 2.0 TDI quattro liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.12 - 2017.12) DRI
Turbosprężarka ELRING Audi A3 (8V1, 8VK) 2.0 TDI quattro liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.12 - 2017.12) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Audi A3 (8V1, 8VK) 2.0 TDI quattro liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.12 - 2017.12) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Audi A3 (8V1, 8VK) 2.0 TDI quattro liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.12 - 2017.12) FA1
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Audi A3 (8V1, 8VK) 2.0 TDI quattro liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.12 - 2017.12) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka GARRETT Audi A3 (8V1, 8VK) 2.0 TDI quattro liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.12 - 2017.12) GARRETT
Turbosprężarka GK Audi A3 (8V1, 8VK) 2.0 TDI quattro liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.12 - 2017.12) GK
Turbosprężarka HEPU Audi A3 (8V1, 8VK) 2.0 TDI quattro liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.12 - 2017.12) HEPU
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Audi A3 (8V1, 8VK) 2.0 TDI quattro liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.12 - 2017.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Audi A3 (8V1, 8VK) 2.0 TDI quattro liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.12 - 2017.12) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Audi A3 (8V1, 8VK) 2.0 TDI quattro liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.12 - 2017.12) JP GROUP
Turbosprężarka KAMOKA Audi A3 (8V1, 8VK) 2.0 TDI quattro liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.12 - 2017.12) KAMOKA
Turbosprężarka LUCAS Audi A3 (8V1, 8VK) 2.0 TDI quattro liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.12 - 2017.12) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Audi A3 (8V1, 8VK) 2.0 TDI quattro liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.12 - 2017.12) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Audi A3 (8V1, 8VK) 2.0 TDI quattro liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.12 - 2017.12) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METZGER Audi A3 (8V1, 8VK) 2.0 TDI quattro liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.12 - 2017.12) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Audi A3 (8V1, 8VK) 2.0 TDI quattro liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.12 - 2017.12) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Audi A3 (8V1, 8VK) 2.0 TDI quattro liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.12 - 2017.12) NISSENS
Turbosprężarka NRF Audi A3 (8V1, 8VK) 2.0 TDI quattro liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.12 - 2017.12) NRF
Turbosprężarka OEM Audi A3 (8V1, 8VK) 2.0 TDI quattro liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.12 - 2017.12) OEM
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Audi A3 (8V1, 8VK) 2.0 TDI quattro liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.12 - 2017.12) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Audi A3 (8V1, 8VK) 2.0 TDI quattro liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.12 - 2017.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Audi A3 (8V1, 8VK) 2.0 TDI quattro liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.12 - 2017.12) SIDAT
Turbosprężarka TMI Audi A3 (8V1, 8VK) 2.0 TDI quattro liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.12 - 2017.12) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Audi A3 (8V1, 8VK) 2.0 TDI quattro liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.12 - 2017.12) TOPRAN
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Audi A3 (8V1, 8VK) 2.0 TDI quattro liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.12 - 2017.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Turbosprężarka TURBORAIL Audi A3 (8V1, 8VK) 2.0 TDI quattro liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.12 - 2017.12) TURBORAIL
Turbosprężarka VEMO Audi A3 (8V1, 8VK) 2.0 TDI quattro liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.12 - 2017.12) VEMO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Audi A3 (8V1, 8VK) 2.0 TDI quattro liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.12 - 2017.12) VICTOR REINZ
Turbosprężarka WALKER Audi A3 (8V1, 8VK) 2.0 TDI quattro liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.12 - 2017.12) WALKER
Producent:NRF

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NRF
0 (0 ocen)
Kod produktu:
390039
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NRF
Kod:
390039
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z tyłu, z prawej, z lewej
Napięcie [V]: 12
Ilość biegunów: 3
Kształt obudowy wtyczki: Owalny
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z elementami do montażu
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 469,00 zł
247,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
NRF
0 (0 ocen)
Kod produktu:
390050
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NRF
Kod:
390050
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z tyłu, z przodu, z prawej, z lewej
Dla numeru OE: 5Q0965561B
Ilość biegunów: 3
Kształt obudowy wtyczki: Owalny
Tryb pracy: Elektryczny
Napięcie [V]: 12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z elementami do montażu
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 507,00 zł
267,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

NRF
0 (0 ocen)
Kod produktu:
390062
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NRF
Kod:
390062
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z tyłu, z prawej, z lewej
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z materiałem mocującym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 515,00 zł
271,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

NRF
0 (0 ocen)
Kod produktu:
390049
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NRF
Kod:
390049
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu, z prawej, z lewej
Tryb pracy: Elektryczny
Kształt obudowy wtyczki: Owalny
Ilość biegunów: 3
Dla numeru OE: 04L965567A
Napięcie [V]: 12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z elementami do montażu
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1089,00 zł
622,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze