Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka do Citroën XANTIA Break (X1_, X2_) 2.0 Turbo Kombi 147KM, 108kW, benzyna (1995.06 - 2003.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka AJUSA Citroën XANTIA Break (X1_, X2_) 2.0 Turbo Kombi 147KM, 108kW, benzyna (1995.06 - 2003.04) AJUSA
Turbosprężarka HOFFER Citroën XANTIA Break (X1_, X2_) 2.0 Turbo Kombi 147KM, 108kW, benzyna (1995.06 - 2003.04) HOFFER
Turbosprężarka MEAT & DORIA Citroën XANTIA Break (X1_, X2_) 2.0 Turbo Kombi 147KM, 108kW, benzyna (1995.06 - 2003.04) MEAT & DORIA
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Citroën XANTIA Break (X1_, X2_) 2.0 Turbo Kombi 147KM, 108kW, benzyna (1995.06 - 2003.04) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Citroën XANTIA Break (X1_, X2_) 2.0 Turbo Kombi 147KM, 108kW, benzyna (1995.06 - 2003.04) SIDAT

8 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MEAT & DORIA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
60868
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEAT & DORIA
Kod:
60868
Jednostka:
sztuka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 136,00 zł
66,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
AJUSA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
JTC11024
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
JTC11024
Jednostka:
komplet
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z instrukcją montażu
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Wersja żruby/nakrętki: Samozamykający się
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 140,00 zł
68,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HOFFER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
6500868
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HOFFER
Kod:
6500868
Jednostka:
sztuka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 165,00 zł
80,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HOFFER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
6500373
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HOFFER
Kod:
6500373
Jednostka:
sztuka
Dla numeru OE: 454162-0001
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1858,00 zł
1126,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MEAT & DORIA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
60373
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEAT & DORIA
Kod:
60373
Jednostka:
komplet
Dla numeru OE: 454162-0001
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1945,00 zł
1179,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SCHLÜTTER TURBOLADER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
172-00850
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SCHLÜTTER TURBOLADER
Kod:
172-00850
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot
SIDAT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
47.373
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SIDAT
Kod:
47.373
Dla numeru OE: 454162-0001
Do 100 dni na zwrot
SIDAT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
47.868
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SIDAT
Kod:
47.868
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Turbosprężarka

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze