Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka VEMO do Renault FLUENCE (L3_) 1.5 dCi sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE Renault FLUENCE (L3_) 1.5 dCi sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Turbosprężarka AJUSA Renault FLUENCE (L3_) 1.5 dCi sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka BORGWARNER Renault FLUENCE (L3_) 1.5 dCi sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) BORGWARNER
Turbosprężarka DRI Renault FLUENCE (L3_) 1.5 dCi sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Renault FLUENCE (L3_) 1.5 dCi sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka ERA Renault FLUENCE (L3_) 1.5 dCi sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) ERA
Turbosprężarka FA1 Renault FLUENCE (L3_) 1.5 dCi sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) FA1
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Renault FLUENCE (L3_) 1.5 dCi sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Renault FLUENCE (L3_) 1.5 dCi sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka KAMOKA Renault FLUENCE (L3_) 1.5 dCi sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) KAMOKA
Turbosprężarka LUCAS Renault FLUENCE (L3_) 1.5 dCi sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka NISSENS Renault FLUENCE (L3_) 1.5 dCi sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka NTY Renault FLUENCE (L3_) 1.5 dCi sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) NTY
Turbosprężarka SASIC Renault FLUENCE (L3_) 1.5 dCi sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Renault FLUENCE (L3_) 1.5 dCi sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SWAG Renault FLUENCE (L3_) 1.5 dCi sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) SWAG
Turbosprężarka TMI Renault FLUENCE (L3_) 1.5 dCi sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Renault FLUENCE (L3_) 1.5 dCi sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) TOPRAN
Turbosprężarka TURBORAIL Renault FLUENCE (L3_) 1.5 dCi sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) TURBORAIL
Turbosprężarka VAICO Renault FLUENCE (L3_) 1.5 dCi sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) VAICO
Turbosprężarka VEMO Renault FLUENCE (L3_) 1.5 dCi sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) VEMO
Producent:VEMO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VEMO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V46-63-0004
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V46-63-0004
Jednostka:
sztuka
Napięcie [V]: 12
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Ilość biegunów: 2
Kolor obudowy: Czarny
Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
Ciężar [kg]: 0,205
Szerokość opakowania [cm]: 4,9
Wysokość opakowania [cm]: 9,2
Głębokość opakowania [cm]: 9
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 530,00 zł
279,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze