Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka do Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5 Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2000.10 - 2006.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka NISSENS Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5 Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2000.10 - 2006.06) NISSENS
Turbosprężarka NRF Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5 Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2000.10 - 2006.06) NRF
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5 Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2000.10 - 2006.06) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka TOPRAN Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5 Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2000.10 - 2006.06) TOPRAN
Turbosprężarka TRISCAN Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5 Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2000.10 - 2006.06) TRISCAN

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TOPRAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
114 576
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TOPRAN
Kod:
114 576
Jednostka:
sztuka
Kształt: Pierscień O
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Średnica zewnętrzna [mm]: 14,5
Średnica wewnętrzna [mm]: 9,5
Grubość [mm]: 2,5
Lokalizacja w aucie: Na dole
Dopływ/Odpływ: Dla przepływu w przód
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 31,00 zł
11,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
NRF
0 (0 ocen)
Kod produktu:
390020
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NRF
Kod:
390020
Jednostka:
sztuka
Napięcie [V]: 12
Dla numeru OE: 1J0965561
Ilość biegunów: 2
Tryb pracy: Elektryczny
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 302,00 zł
154,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
NISSENS
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
831053
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NISSENS
Kod:
831053
Jednostka:
sztuka
Ograniczenia producenta: BOSCH
Tryb pracy: Elektryczny
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z dodatkową pompą wodną
Napięcie [V]: 12
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 388,00 zł
204,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8600 29055
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8600 29055
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Elektryczny
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1101,00 zł
629,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ORIGINAL IMPERIUM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
230261
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ORIGINAL IMPERIUM
Kod:
230261
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Turbosprężarka

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze