Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Hamulcowy VEMO do Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) 2.0 Kombi 194KM, 143kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Hamulcowy BREMBO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) 2.0 Kombi 194KM, 143kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) BREMBO
Układ Hamulcowy EPS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) 2.0 Kombi 194KM, 143kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) EPS
Układ Hamulcowy NK Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) 2.0 Kombi 194KM, 143kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) NK
Układ Hamulcowy OPTIMAL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) 2.0 Kombi 194KM, 143kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) OPTIMAL
Układ Hamulcowy ABE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) 2.0 Kombi 194KM, 143kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) ABE
Układ Hamulcowy AISIN Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) 2.0 Kombi 194KM, 143kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) AISIN
Układ Hamulcowy BENDIX Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) 2.0 Kombi 194KM, 143kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) BENDIX
Układ Hamulcowy BORG & BECK Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) 2.0 Kombi 194KM, 143kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) BORG & BECK
Układ Hamulcowy COMLINE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) 2.0 Kombi 194KM, 143kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) COMLINE
Układ Hamulcowy DRI Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) 2.0 Kombi 194KM, 143kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) DRI
Układ Hamulcowy ELSTOCK Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) 2.0 Kombi 194KM, 143kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) ELSTOCK
Układ Hamulcowy EUROREPAR Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) 2.0 Kombi 194KM, 143kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) EUROREPAR
Układ Hamulcowy FACET Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) 2.0 Kombi 194KM, 143kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) FACET
Układ Hamulcowy HART Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) 2.0 Kombi 194KM, 143kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) HART
Układ Hamulcowy KW Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) 2.0 Kombi 194KM, 143kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) KW
Układ Hamulcowy MAXGEAR Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) 2.0 Kombi 194KM, 143kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) MAXGEAR
Układ Hamulcowy RAICAM Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) 2.0 Kombi 194KM, 143kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) RAICAM
Układ Hamulcowy TMI Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) 2.0 Kombi 194KM, 143kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) TMI
Układ Hamulcowy TRISCAN Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) 2.0 Kombi 194KM, 143kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) TRISCAN
Układ Hamulcowy VAICO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) 2.0 Kombi 194KM, 143kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) VAICO
Układ Hamulcowy VEMO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) 2.0 Kombi 194KM, 143kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) VEMO
Producent:VEMO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VEMO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V30-72-0297
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V30-72-0297
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z lewej, z prawej
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Ilość biegunów: 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierscieniem uszczelniającym
Kształt obudowy wtyczki: Owalny
Liczba otworów do mocowania: 1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 280,00 zł
143,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Hamulcowy

EMV6 Bosch: uniwersalny płyn hamulcowy - jak stosować

Uniwersalny płyn hamulcowy Bosch ENV6. Na co pozwala ten nowy produkt od niemieckiego potentata?

Wybór odpowiedniego płynu hamulcowego to żaden problem. Wystarczy tylko określić, czy ma być to DOT 3, DOT 4, DOT 4 Super, DOT 4 HP, DOT 5.1… A czy nie można by tego zrobić prościej? Można. Odkąd Bosch wypuścił na rynek swój uniwersalny płyn hamulcowy ENV6, nie musicie przejmować się rozróżnianiem żadnego z powyższych płynów. Zamiast zastanawiać, się który z nich będzie lepszy dla Waszego auta, używacie płynu ENV6. Dlaczego właśnie tego?

czytaj więcej >
Odpowietrzanie układu hamulcowego

Odpowietrzanie układu hamulcowego

Układ hamulcowy jest newralgicznym elementem systemu bezpieczeństwa samochodu, a jego konserwację powinno się zostawić specjaliście. W sytuacjach wyjątkowych można jednak odpowietrzyć go samodzielnie i bez specjalistycznych narzędzi.

czytaj więcej >
Tarcza kotwiczna - co to jest i jak działa?

Tarcza kotwiczna, czyli osłona tarczy hamulcowej. Czym jest, do czego służy i co warto wiedzieć o jej wymianie?

Tarcza kotwiczna to dość spory, ale jednocześnie bardzo skromny element układu hamulcowego, w którym wykorzystano hamulce bębnowe. Na co dzień tarczy kotwicznej w ogóle nie widzimy, ponieważ schowana jest za tarczą hamulcową. Jednak mimo iż niewidoczna, pełni w układzie bardzo ważną rolę. Jaką?

czytaj więcej >
Smarowanie hamulców samochodowych - kiedy smarować i czym?

Smarowanie hamulców samochodowych. Czy należy smarować tarcze hamulcowe? Czym smarować prowadnice? Co daje smarowanie klocków?

Dyskusja o tym, czy i jak należy smarować hamulce samochodowe, przewija się co jakiś czas przez grupy fanów motoryzacji, a także przez środowisko zwykłych kierowców. Do dziś powstało sporo mitów na ten temat. Zarówno tych niebezpiecznych, jak i zupełnie nieszkodliwych. A jak wygląda prawda o smarowaniu hamulców w aucie? Czy powinno się je smarować, czy wręcz przeciwnie? A jeżeli smarować, to które elementy? O tym wszystkim przeczytacie poniżej.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze