Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zestaw łańcucha rozrządu do Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zestaw łańcucha rozrządu BGA Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) BGA
Zestaw łańcucha rozrządu FAI AUTOPARTS Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) FAI AUTOPARTS
Zestaw łańcucha rozrządu FEBI BILSTEIN Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) FEBI BILSTEIN
Zestaw łańcucha rozrządu SWAG Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) SWAG

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
4.9 (9 ocen)
Kod produktu:
179346
dostępny
4.9 (9 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
179346
Jednostka:
sztuka
Wykonanie łańcucha: Łańcuch zębaty
Wymiary łańcucha napędu rozrządu: Z53
Ilość ogniw łańcucha: 140
Wykonanie łańcucha: Łańcuch zamknięty
Ciężar [kg]: 1,718
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1561,00 zł
918,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FAI AUTOPARTS
4.6 (16 ocen)
Kod produktu:
TCK327NG
dostępny
4.6 (16 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAI AUTOPARTS
Kod:
TCK327NG
Jednostka:
komplet
Opcja wyposażenia: 8.0mm Pitch Chain
Opcja wyposażenia: INA Type System
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez uszczelnień
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z kołami zębatymi
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z kołem zębatym
Ilość ogniw łańcucha: 140
Wykonanie łańcucha: Simplex
Wykonanie łańcucha: Łańcuch o niskim poziomie hałasu
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2672,00 zł
1670,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SWAG
4.7 (3 ocen)
Kod produktu:
33 10 4873
niedostępny
4.7 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
33 10 4873
Jednostka:
sztuka
Wykonanie łańcucha: Łańcuch zębaty
Wymiary łańcucha napędu rozrządu: Z53
Ilość ogniw łańcucha: 140
Wykonanie łańcucha: Łańcuch zamknięty
Ciężar [kg]: 1,718
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1713,00 zł
1038,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BGA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
TC4203FK
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BGA
Kod:
TC4203FK
Jednostka:
komplet
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z kołem zębatym
Ilość ogniw łańcucha: 140
Wykonanie łańcucha: Łańcuch zębaty
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2462,00 zł
1539,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BGA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
TC4203VFK
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BGA
Kod:
TC4203VFK
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Zestaw łańcucha rozrządu

Porady z kategorii: Zestaw łańcucha rozrządu

Jakie są rodzaje rozrządów stosowane we współczesnych jednostkach napędowych?

Jakie są rodzaje rozrządów stosowane we współczesnych jednostkach napędowych?

Układ rozrządu to kluczowy mechanizm działania każdej jednostki napędowej samochodu. Jest on odpowiedzialny przede wszystkim za dostarczenie ładunku do cylindrów oraz odtransportowanie spalin do układu wylotowego. Konstrukcja rozrządu ulegała z biegiem czasu większym lub mniejszym modyfikacjom wraz z jednoczesnym rozwojem silników samochodowych. Obecnie na rynku można spotkać kilka typów konstrukcji rozrządu jednostki napędowej. Jednak najczęściej stosowanym jest bez wątpienia rozrząd zaworowy.

czytaj więcej >
Co lepsze, pasek czy łańcuch rozrządu?

Co lepsze, pasek czy łańcuch rozrządu?

Jeszcze kilka-, kilkanaście lat temu uważano, że łańcuch rozrządu jest o wiele wytrzymalszy i tańszy w serwisowaniu niż pasek rozrządu. Z kolei od lat siedemdziesiątych XX wieku większą popularnością cieszył się pasek rozrządu. Ta tendencja ciągle się zmienia. Oba rozwiązania mają zarówno zagorzałych zwolenników, jak i przeciwników. Więc, co jest lepsze – pasek czy łańcuch rozrządu?

czytaj więcej >

Jak dbać o łańcuch lub pasek rozrządu w samochodzie?

Rozrząd to system pracujący w każdym pojeździe wyposażonym w silnik spalinowy. Są to w większości konstrukcje kolizyjne, a więc w momencie zerwania paska lub łańcucha rozrządu zazwyczaj dochodzi do poważnych uszkodzeń w jednostce napędowej. Jeżeli w porę nie zauważymy objawów zużycia tych elementów, konsekwencje mogą być naprawdę ogromne. Warto odpowiednio zadbać i właściwie konserwować układ rozrządu w samochodzie. Jak to zrobić?

czytaj więcej >
Łańcuch rozrządu: nie zawsze na wieczność!

Łańcuch rozrządu: nie zawsze na wieczność!

Łańcuch rozrządu jest swojego rodzaju koordynatorem. To dzięki niemu elementy głowicy idealnie współgrają z tłokami i to za jego sprawą w bloku silnika dystrybuowany jest moment obrotowy. Niegdyś łańcuchy były pancerne, dzisiaj niestety już nie są tak trwałe. Sprawdźcie co powinniście wiedzieć o tym rodzaju napędu rozrządu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze