Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zestaw łańcucha rozrządu do Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zestaw łańcucha rozrządu BGA Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BGA
Zestaw łańcucha rozrządu GK Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) GK
Zestaw łańcucha rozrządu HEPU Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) HEPU

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SK1704
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GK
Kod:
SK1704
Wykonanie łańcucha: Simplex
Wykonanie łańcucha: Łańcuch zamknięty
Ilość ogniw łańcucha: 104
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z kołem zębatym wałka rozrządu
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: wałek rozrządu
Ilość ogniw łańcucha: 62
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: pompa olejowa
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z kołem zębatym wałka pożredniego
Do 100 dni na zwrot
BGA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
TC5618FK
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BGA
Kod:
TC5618FK
Do 100 dni na zwrot
HEPU
4.7 (6 ocen)
Kod produktu:
21-0699
niedostępny
4.7 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HEPU
Kod:
21-0699
Wykonanie łańcucha: Simplex
Wykonanie łańcucha: Łańcuch zamknięty
Ilość ogniw łańcucha: 104
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z kołem zębatym wałka rozrządu
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: wałek rozrządu
Ilość ogniw łańcucha: 62
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: pompa olejowa
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z kołem zębatym wałka pożredniego
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Zestaw łańcucha rozrządu

Porady z kategorii: Zestaw łańcucha rozrządu

Co lepsze, pasek czy łańcuch rozrządu?

Co lepsze, pasek czy łańcuch rozrządu?

Jeszcze kilka-, kilkanaście lat temu uważano, że łańcuch rozrządu jest o wiele wytrzymalszy i tańszy w serwisowaniu niż pasek rozrządu. Z kolei od lat siedemdziesiątych XX wieku większą popularnością cieszył się pasek rozrządu. Ta tendencja ciągle się zmienia. Oba rozwiązania mają zarówno zagorzałych zwolenników, jak i przeciwników. Więc, co jest lepsze – pasek czy łańcuch rozrządu?

czytaj więcej >
Łańcuch rozrządu: nie zawsze na wieczność!

Łańcuch rozrządu: nie zawsze na wieczność!

Łańcuch rozrządu jest swojego rodzaju koordynatorem. To dzięki niemu elementy głowicy idealnie współgrają z tłokami i to za jego sprawą w bloku silnika dystrybuowany jest moment obrotowy. Niegdyś łańcuchy były pancerne, dzisiaj niestety już nie są tak trwałe. Sprawdźcie co powinniście wiedzieć o tym rodzaju napędu rozrządu.

czytaj więcej >
Kiedy wymienić łańcuch rozrządu? Kup u nas nawet 40% taniej

Kiedy wymienić łańcuch rozrządu?

Rozrząd napędzany łańcuchem ulega zerwaniu bardzo rzadko. Jednak gdy już do tego dojdzie, to jednostka napędowa samochodu nadaje się z reguły wyłącznie do wyrzucenia. O wiele częściej dochodzi do zużycia ślizgów, napinaczy oraz samego łańcucha. Kiedy więc wymienić łańcuch rozrządu w samochodzie?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo zdemontować stary pasek lub łańcuch rozrządu? Na co zwrócić szczególną uwagę?

Jak prawidłowo zdemontować stary pasek lub łańcuch rozrządu? Na co zwrócić szczególną uwagę?

Wymiana paska lub łańcucha rozrządu w samochodzie w zależności od skomplikowania konstrukcyjnego jednostki napędowej może być dość kosztowna. Profesjonalne warsztaty za wykonanie takiej usługi liczą sobie od kilkuset do nawet kilku tysięcy złotych, z czego większość tej kwoty stanowią koszty robocizny. Decydując się na samodzielną wymianę paska rozrządu w samochodzie możemy na pewno sporo zaoszczędzić. Jeżeli jednak zrobimy to w sposób nieprawidłowy, skutki mogą okazać się katastrofalne.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze