Aby jednostka napędowa mogła pracować w pełni wydajnie, układ sterowania zaworami musi działać precyzyjnie i bezawaryjnie. Kluczową rolę odgrywają w tym procesie popychacze zaworowe, które w zależności od rodzaju silnika posiadają mechaniczny lub hydrauliczny system regulowania luzów zaworowych. Jeżeli dojdzie do uszkodzenia popychaczy zaworowych, będzie to odczuwalne w jakości pracy jednostki napędowej.
Touareg trzeciej generacji ma w zamyśle zastąpić topowy model VW — Phaetona. Wolfsburg podkreśla wysoką jakość nowego modelu na przykładzie wbudowanej technologii. Rzeczywiście, wyposażony we wszystkie dostępne systemy zawieszenia i duże koła, nowy SUV stał się niesamowicie zwinnym samochodem.
Vw Touareg III (CR7) mieści dynamiczny silnik V6 TDI o pojemności trzech litrów i mocy 286 KM, który potrzebuje obrotów w średnim zakresie, aby zapewnić ...