We współczesnych samochodach zarówno osobowych, jak i dostawczych montowane są coraz bardziej zaawansowane systemy klimatyzacji. Obecnie nawet samochody z segmentu C wyposaża się już w dwustrefowe układy klimatyzacji, a luksusowe limuzyny w standardzie otrzymują czterostrefowe warianty chłodzenia i ogrzewania. Tak skomplikowane układy klimatyzacji muszą posiadać odpowiednie systemy sterujące, umożliwiające szybką i intuicyjną zmianę trybu pracy klimatyzacji.
Myśląc o dużych, luksusowych limuzynach klasy premium oferowanych przez niemieckich producentów, z pewnością możemy mieć na myśli flagowe modele Mercedesa, Audi czy Porsche. Warto jednak pamiętać o innym, równie ciekawym i luksusowym co wcześniej wymienione, lecz zdecydowanie niedocenionym modelu, który przez wiele lat znajdował się w ofercie Volkswagena. Mowa tutaj oczywiście o VW Phaeton.
Volkswagen Phaeton był produkowany w latach od 2002, do ...