Każdy samochód posiada pewien zespół, który wiąże w całość wszystkie pozostałe podzespoły i mechanizmy składowe pojazdu. Takim zespołem, który stanowi de facto szkielet całego samochodu, jest tzw. rama.
Na ramie osadza się nadwozie. Z racji, że podczas jazdy, przede wszystkim po nierównej i wyboistej drodze, nadwozie podlega wyraźnym obciążeniom zmiennym, rama samochodu wraz ze współpracującymi podzespołami, ma zapewnić odpowiednią sztywność.
Hyundai Galloper to samochód terenowy zaliczany do klasy średniej. Był on produkowany w latach 1991 – 2003 w ramach zakrojonej na szeroką skalę w latach 90. XX wieku współpracy między Hyundaiem a japońskim koncernem Mitsubishi.
Terenowy Hyundai Galloper zadebiutował w 1991 roku, jako brat bliźniak Mitsubishi Pajero pierwszej generacji, zbudowany na tych samych podzespołach i w oparciu o te same części zamienne. Auto ...