Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Akumulator EUROREPAR do Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 i coupe 109KM, 80kW, benzyna (1999.03 - 2003.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Akumulator CENTRA Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 i coupe 109KM, 80kW, benzyna (1999.03 - 2003.08) CENTRA
Akumulator BOSCH Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 i coupe 109KM, 80kW, benzyna (1999.03 - 2003.08) BOSCH
Akumulator EXIDE Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 i coupe 109KM, 80kW, benzyna (1999.03 - 2003.08) EXIDE
Akumulator ERA Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 i coupe 109KM, 80kW, benzyna (1999.03 - 2003.08) ERA
Akumulator BANNER Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 i coupe 109KM, 80kW, benzyna (1999.03 - 2003.08) BANNER
Akumulator YUASA Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 i coupe 109KM, 80kW, benzyna (1999.03 - 2003.08) YUASA
Akumulator VARTA Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 i coupe 109KM, 80kW, benzyna (1999.03 - 2003.08) VARTA
Akumulator JENOX Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 i coupe 109KM, 80kW, benzyna (1999.03 - 2003.08) JENOX
Akumulator MAXGEAR Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 i coupe 109KM, 80kW, benzyna (1999.03 - 2003.08) MAXGEAR
Akumulator SAKURA Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 i coupe 109KM, 80kW, benzyna (1999.03 - 2003.08) SAKURA
Akumulator AUTOPART Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 i coupe 109KM, 80kW, benzyna (1999.03 - 2003.08) AUTOPART
Akumulator COMLINE Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 i coupe 109KM, 80kW, benzyna (1999.03 - 2003.08) COMLINE
Akumulator CONTINENTAL Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 i coupe 109KM, 80kW, benzyna (1999.03 - 2003.08) CONTINENTAL
Akumulator ENERGIZER Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 i coupe 109KM, 80kW, benzyna (1999.03 - 2003.08) ENERGIZER
Akumulator EUROREPAR Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 i coupe 109KM, 80kW, benzyna (1999.03 - 2003.08) EUROREPAR
Akumulator FAST Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 i coupe 109KM, 80kW, benzyna (1999.03 - 2003.08) FAST
Akumulator HART Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 i coupe 109KM, 80kW, benzyna (1999.03 - 2003.08) HART
Akumulator IPARTS Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 i coupe 109KM, 80kW, benzyna (1999.03 - 2003.08) IPARTS
Akumulator IPSA Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 i coupe 109KM, 80kW, benzyna (1999.03 - 2003.08) IPSA
Akumulator JPN Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 i coupe 109KM, 80kW, benzyna (1999.03 - 2003.08) JPN
Akumulator MAGNETI MARELLI Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 i coupe 109KM, 80kW, benzyna (1999.03 - 2003.08) MAGNETI MARELLI
Akumulator MASTER-SPORT GERMANY Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 i coupe 109KM, 80kW, benzyna (1999.03 - 2003.08) MASTER-SPORT GERMANY
Akumulator NPS Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 i coupe 109KM, 80kW, benzyna (1999.03 - 2003.08) NPS
Akumulator OEM Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 i coupe 109KM, 80kW, benzyna (1999.03 - 2003.08) OEM
Producent:EUROREPAR

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EUROREPAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
1620012480
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1620012480
Akumulator: Akumulator EFB
Napięcie [V]: 12
Pojemność akumulatora [Ah]: 60
Prąd rozruchu wg EN [A]: 640
Położenie biegunów: 0
Wykonanie strefy podłogowej: B13
Wykonanie biegunów akumulatora: Zacisk lutowany
Akumulator: Bezobsługowy
Długość [mm]: 242
Szerokość [mm]: 175
Wysokość [mm]: 190
Do 100 dni na zwrot
EUROREPAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
1609232280
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1609232280
Lokalizacja w aucie: z przodu, z przodu i z tyłu
Napięcie [V]: 12
Pojemność akumulatora [Ah]: 52
Prąd rozruchu wg EN [A]: 470
Położenie biegunów: 0
Wykonanie strefy podłogowej: B13
Wykonanie biegunów akumulatora: Zacisk lutowany
Akumulator: Bezobsługowy
Akumulator: Akumulator wg EN
Długość [mm]: 207
Szerokość [mm]: 175
Wysokość [mm]: 190
Do 100 dni na zwrot
EUROREPAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
1620012680
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1620012680
Lokalizacja w aucie: z przodu
Akumulator: Akumulator EFB
Napięcie [V]: 12
Pojemność akumulatora [Ah]: 60
Prąd rozruchu wg EN [A]: 520
Położenie biegunów: 0
Wykonanie strefy podłogowej: B13
Wykonanie biegunów akumulatora: Zacisk lutowany
Akumulator: Bezobsługowy
Długość [mm]: 242
Szerokość [mm]: 175
Wysokość [mm]: 190
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Akumulator

Kiedy i jakiego prostownika powinniśmy używać?

Kiedy i jakiego prostownika powinniśmy używać?

Choć dla wielu może się to wydawać wręcz niewiarygodne, najczęściej występującą awarią powodującą unieruchomienie samochodu jest awaria akumulatora. Najczęstszą przyczyną awarii akumulatora jest z kolei jego ciągłe niedoładowanie. Wniosek? Dobry prostownik to podstawa.

czytaj więcej >
Akumulator samochodowy – funkcja i działanie

Akumulator samochodowy – funkcja i działanie

Akumulator to jedno z dwóch źródeł prądu w każdym aucie z silnikiem spalinowym, po alternatorze. Elementy te pracują naprzemiennie, aby jednak dokładnie scharakteryzować akumulator, należy opisać jego budowę i działanie od początku – zapraszamy do lektury naszego artykułu.

czytaj więcej >
Akumulator bez żadnych tajemnic!

Akumulator bez żadnych tajemnic!

Akumulator to rodzaj magazynu prądu. Jego zasoby są wykorzystywane przede wszystkim do rozruchu jednostki napędowej. Kluczowa rola sprawia, że kierowcy nie mogą zapominać o kontroli jego stanu. Wszelakie zaniedbania doprowadzą do awarii baterii, a tym samym unieruchomienia samochodu. Zobaczcie jak maksymalnie wydłużyć jej życie.

czytaj więcej >
Jak dbać o akumulator?

Jak dbać o akumulator?

Prawidłowa obsługa akumulatora to często nie lada wyzwanie. Uruchamianie silnika na kable lub na popych jest bardzo często spowodowane nieprawidłową eksploatacją samochodu, a nie stricte awarią akumulatora. Należy uczulić się na fakt, że akumulator to niezwykle wrażliwy element samochodu, który źle znosi zarówno niskie, jak i wysokie temperatury. Podpowiadamy, jak zadbać o to, by akumulator był jak najdłużej sprawny.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze