Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Alternator oraz pojedyncze części TMI do Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 i 16V Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1994.07 - 1996.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Alternator oraz pojedyncze części AS-PL Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 i 16V Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) AS-PL
Alternator oraz pojedyncze części MAXGEAR Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 i 16V Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) MAXGEAR
Alternator oraz pojedyncze części HART Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 i 16V Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) HART
Alternator oraz pojedyncze części BORG & BECK Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 i 16V Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) BORG & BECK
Alternator oraz pojedyncze części BOSCH Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 i 16V Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) BOSCH
Alternator oraz pojedyncze części BV PSH Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 i 16V Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) BV PSH
Alternator oraz pojedyncze części CEVAM Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 i 16V Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) CEVAM
Alternator oraz pojedyncze części DENSO Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 i 16V Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) DENSO
Alternator oraz pojedyncze części DRI Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 i 16V Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) DRI
Alternator oraz pojedyncze części ELSTOCK Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 i 16V Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) ELSTOCK
Alternator oraz pojedyncze części ERA Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 i 16V Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) ERA
Alternator oraz pojedyncze części EUROTEC Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 i 16V Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) EUROTEC
Alternator oraz pojedyncze części HC-CARGO Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 i 16V Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) HC-CARGO
Alternator oraz pojedyncze części HELLA Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 i 16V Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) HELLA
Alternator oraz pojedyncze części IPARTS Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 i 16V Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) IPARTS
Alternator oraz pojedyncze części LAUBER Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 i 16V Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) LAUBER
Alternator oraz pojedyncze części LUCAS ELECTRICAL Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 i 16V Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) LUCAS ELECTRICAL
Alternator oraz pojedyncze części LUCAS Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 i 16V Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) LUCAS
Alternator oraz pojedyncze części MAGNETI MARELLI Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 i 16V Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) MAGNETI MARELLI
Alternator oraz pojedyncze części QUINTON HAZELL Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 i 16V Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) QUINTON HAZELL
Alternator oraz pojedyncze części STARDAX Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 i 16V Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) STARDAX
Alternator oraz pojedyncze części TMI Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 i 16V Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) TMI
Alternator oraz pojedyncze części VALEO Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 i 16V Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) VALEO
Alternator oraz pojedyncze części VEMO Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 i 16V Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) VEMO
Producent:TMI

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
AL01334
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
AL01334
Otwór - śr. 1 [mm]: 8
Prąd ładowania alternatora [A]: 70
Wykonanie sieci pokładowej: Dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]: 14
Średnica koła pasowego [mm]: 55
Ilość żeber: 6
ID wykonania wtyczki: M6 B+M5 D+ M5 W
Ciężar netto [kg]: 4,9
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
AL01016
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
AL01016
Otwór - śr. 1 [mm]: 10
Prąd ładowania alternatora [A]: 90
Wykonanie sieci pokładowej: Dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]: 12
Średnica koła pasowego [mm]: 53
Ilość żeber: 6
Zacisk: M6
Ciężar netto [kg]: 6,2
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
AL01061
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
AL01061
Otwór - śr. 1 [mm]: 8
Prąd ładowania alternatora [A]: 70
Wykonanie sieci pokładowej: Dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]: 14
Średnica koła pasowego [mm]: 58
Ilość żeber: 6
ID wykonania wtyczki: M6 B+ M5 D+ M5 W
Ciężar netto [kg]: 5,2
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
AL01481
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
AL01481
Otwór - śr. 1 [mm]: 8
Prąd ładowania alternatora [A]: 90
Wykonanie sieci pokładowej: Dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]: 14
Średnica koła pasowego [mm]: 59
Ilość żeber: 6
ID wykonania wtyczki: M6 B+ M5 D+ M5 W
Ciężar netto [kg]: 5,2
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Alternator oraz pojedyncze części

Objawy zużycia alternatora - jak rozpoznać uszkodzenie?

Jakie objawy daje zużyty alternator? Dlaczego nie warto polegać na samych kontrolkach?

Choć alternator to urządzenie o dość prostej budowie, podlega takim samym zasadom eksploatacyjnym, ja większość części samochodowych. Z czasem może się zwyczajnie zużyć, zwłaszcza jeśli nie dbamy o niego właściwie lub gdy sprzyja temu konstrukcja auta. Po czym rozpoznać zużyty alternator? Jakie objawy oznaczają, że pora na jego naprawę lub wymianę?

czytaj więcej >
Regeneracja alternatora - jak i czy warto?

Regeneracja alternatora. Kiedy powinno się ją przeprowadzać, jak i czy w ogóle warto?

Nowy, oryginalny alternator dobrej firmy nie jest tani. Z tego też powodu prawdziwą plagą stało się oszczędzanie na tej właśnie części i wymiana uszkodzonego alternatora na używany lub też próby jego regeneracji. Rozwiązania te, choć jak najbardziej możliwe, nie zawsze można uznać za rozsądne. Zwłaszcza że bez sprawnego alternatora nikt z nas daleko nie zajedzie, a jeśli nawet zajedzie, może się okazać, że nie będzie miał czym wrócić. Co więc należy zrobić z niesprawnym alternatorem?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze