Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Filtr paliwa SCT - MANNOL do Citroën C5 II (RC_) 3.0 Carlsson HP liftback 235KM, 173kW, benzyna (2004.09 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Filtr paliwa KAMOKA Citroën C5 II (RC_) 3.0 Carlsson HP liftback 235KM, 173kW, benzyna (2004.09 - obecnie) KAMOKA
Filtr paliwa PURFLUX Citroën C5 II (RC_) 3.0 Carlsson HP liftback 235KM, 173kW, benzyna (2004.09 - obecnie) PURFLUX
Filtr paliwa DELPHI Citroën C5 II (RC_) 3.0 Carlsson HP liftback 235KM, 173kW, benzyna (2004.09 - obecnie) DELPHI
Filtr paliwa KNECHT Citroën C5 II (RC_) 3.0 Carlsson HP liftback 235KM, 173kW, benzyna (2004.09 - obecnie) KNECHT
Filtr paliwa MAHLE Citroën C5 II (RC_) 3.0 Carlsson HP liftback 235KM, 173kW, benzyna (2004.09 - obecnie) MAHLE
Filtr paliwa VAICO Citroën C5 II (RC_) 3.0 Carlsson HP liftback 235KM, 173kW, benzyna (2004.09 - obecnie) VAICO
Filtr paliwa AMC FILTER Citroën C5 II (RC_) 3.0 Carlsson HP liftback 235KM, 173kW, benzyna (2004.09 - obecnie) AMC FILTER
Filtr paliwa COMLINE Citroën C5 II (RC_) 3.0 Carlsson HP liftback 235KM, 173kW, benzyna (2004.09 - obecnie) COMLINE
Filtr paliwa EUROREPAR Citroën C5 II (RC_) 3.0 Carlsson HP liftback 235KM, 173kW, benzyna (2004.09 - obecnie) EUROREPAR
Filtr paliwa HENGST FILTER Citroën C5 II (RC_) 3.0 Carlsson HP liftback 235KM, 173kW, benzyna (2004.09 - obecnie) HENGST FILTER
Filtr paliwa HERTH+BUSS JAKOPARTS Citroën C5 II (RC_) 3.0 Carlsson HP liftback 235KM, 173kW, benzyna (2004.09 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Filtr paliwa KAVO PARTS Citroën C5 II (RC_) 3.0 Carlsson HP liftback 235KM, 173kW, benzyna (2004.09 - obecnie) KAVO PARTS
Filtr paliwa MULLER FILTER Citroën C5 II (RC_) 3.0 Carlsson HP liftback 235KM, 173kW, benzyna (2004.09 - obecnie) MULLER FILTER
Filtr paliwa SCT - MANNOL Citroën C5 II (RC_) 3.0 Carlsson HP liftback 235KM, 173kW, benzyna (2004.09 - obecnie) SCT - MANNOL
Producent:SCT - MANNOL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SCT - MANNOL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ST 393
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SCT - MANNOL
Kod:
ST 393
Średnica zewnętrzna [mm]: 56
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 63
Dolot - sr. [mm]: 8
Wylot - sr. [mm]: 8
Wysokość [mm]: 132
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Filtr paliwa

Którym producentom filtrów paliwa warto zaufać?

Którym producentom filtrów paliwa warto zaufać?

Filtr paliwa to podstawowy element układu paliwowego w każdym samochodzie. Aby silnik funkcjonował prawidłowo, paliwo musi być cały czas skutecznie filtrowane. Pozwoli to pozbyć się szkodliwych zanieczyszczeń, które mogą przedostać się do paliwa podczas jazdy.

czytaj więcej >
Czy jakość paliwa ma wpływ na częstotliwość wymiany filtra?

Czy jakość paliwa ma wpływ na częstotliwość wymiany filtra?

Filtr paliwa to niezwykle istotny element układu paliwowego, którego podstawowa rola polega na odseparowaniu szkodliwych zanieczyszczeń i cząstek stałych, a także, w przypadku samochodów z silnikiem wysokoprężnym, cząsteczek wody.

czytaj więcej >
Jak prawidłowo wymienić filtr paliwa? Samodzielna wymiana filtra paliwowego

Jak prawidłowo wymienić filtr paliwa?

Dla niektórych wymiana filtra paliwa może okazać się nieco skomplikowana. Trudności sprawia samo odnalezienie filtra. W samochodach nowych filtr znajduje się zwykle w baku paliwowym i wtedy zaleca się skorzystać z usług fachowca. Jeżeli tak nie jest, to z wymianą filtra paliwa możemy poradzić sobie samodzielnie.

czytaj więcej >
Filtry paliwa w zbiorniku

Filtry paliwa w zbiorniku

Jedną z przyczyn braku mocy i gaśnięcia silnika podczas jazdy jest zanieczyszczony filtr paliwa. Dzieje się tak, ponieważ pewna partia zbiorników, zwłaszcza tych starszych została od środka pokryta farbą , która po jakimś czasie ulega złuszczeniu i mocno zapycha filtr. Oczywiście do zatkania filtra może dojść także na skutek innych zanieczyszczeń, które mogą przedostać się do układu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze