Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Głowica silnika FEBI BILSTEIN do Bmw 5 Touring (E61) 550 i Kombi 367KM, 270kW, benzyna (2005.07 - 2010.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Głowica silnika FEBI BILSTEIN Bmw 5 Touring (E61) 550 i Kombi 367KM, 270kW, benzyna (2005.07 - 2010.12) FEBI BILSTEIN
Głowica silnika TOPRAN Bmw 5 Touring (E61) 550 i Kombi 367KM, 270kW, benzyna (2005.07 - 2010.12) TOPRAN
Głowica silnika EPS Bmw 5 Touring (E61) 550 i Kombi 367KM, 270kW, benzyna (2005.07 - 2010.12) EPS
Głowica silnika KW Bmw 5 Touring (E61) 550 i Kombi 367KM, 270kW, benzyna (2005.07 - 2010.12) KW
Głowica silnika OEM Bmw 5 Touring (E61) 550 i Kombi 367KM, 270kW, benzyna (2005.07 - 2010.12) OEM
Głowica silnika SWAG Bmw 5 Touring (E61) 550 i Kombi 367KM, 270kW, benzyna (2005.07 - 2010.12) SWAG
Producent:FEBI BILSTEIN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
33028
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
33028
Jednostka:
sztuka
Długość [mm]: 102
Średnica wewnętrzna [mm]: 24,0
Średnica wewnętrzna [mm]: 33,0
Materiał: Tworzywo sztuczne
Ciężar [kg]: 0,03
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 107,00 zł
52,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Producenci auto części z kategorii: Głowica silnika

Porady z kategorii: Głowica silnika

Sekret niezawodności głowicy

Sekret niezawodności głowicy

Blok silnika to niejedyny skomplikowany element silnika. Głowica cylindrów sprawia wrażenie masywnej i zwartej konstrukcji, jednak w rzeczywistości to skomplikowany podzespół z wieloma kanałami i otworami, który bardzo trudno wyprodukować. Skąd biorą się wysokie wymagania jakościowe względem struktury głowicy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze