Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła CIFAM do Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Łożysko koła SKF Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SKF
Łożysko koła FAG Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FAG
Łożysko koła FEBI BILSTEIN Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Łożysko koła BENDIX Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BENDIX
Łożysko koła BORG & BECK Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BORG & BECK
Łożysko koła BREDA LORETT Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BREDA LORETT
Łożysko koła CIFAM Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) CIFAM
Łożysko koła COMLINE Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) COMLINE
Łożysko koła DR!VE+ Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) DR!VE+
Łożysko koła GSP Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) GSP
Łożysko koła HART Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) HART
Łożysko koła IPD Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) IPD
Łożysko koła KAWE Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) KAWE
Łożysko koła MAPCO Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MAPCO
Łożysko koła MAXGEAR Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MAXGEAR
Łożysko koła METALCAUCHO Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) METALCAUCHO
Łożysko koła METELLI Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) METELLI
Łożysko koła METZGER Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) METZGER
Łożysko koła MEYLE Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MEYLE
Łożysko koła MOOG Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MOOG
Łożysko koła NK Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) NK
Łożysko koła NTY Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) NTY
Łożysko koła OPTIMAL Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) OPTIMAL
Łożysko koła QUINTON HAZELL Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Łożysko koła RUVILLE Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) RUVILLE
Łożysko koła SNR Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SNR
Łożysko koła SWAG Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SWAG
Łożysko koła TRISCAN Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) TRISCAN
Łożysko koła VAICO Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) VAICO
Producent:CIFAM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CIFAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
619-8199
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CIFAM
Kod:
619-8199
Lokalizacja w aucie: z przodu, z tyłu
Szerokość [mm]: 41
Liczba otworów do mocowania: 4
Średnica wewnętrzna [mm]: 61
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Łożysko koła

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >
Wymiana łożyska koła przedniego w samochodzie - kiedy i jak?

Jak wymienić łożysko koła przedniego? Kiedy możemy to zrobić samodzielnie, a kiedy warto udać się z tym do mechanika?

Teoretycznie każde łożysko koła, przedniego lub tylnego, montowane fabrycznie przez producenta, powinno mieć tę samą żywotność, co całe auto. W rzeczywistości czas eksploatacji łożysk zostaje wielokrotnie skrócony. I wówczas przychodzi pora na ich wymianę. Bo łożysk się po prostu nie naprawia.

czytaj więcej >

Jakie są najczęstsze oznaki oraz przyczyny zużycia łożyska koła?

Chyba każdy właściciel samochodu miał przynajmniej raz w życiu problem z łożyskiem koła, a jak wiadomo jazda z uszkodzonym łożyskiem może mieć fatalne skutki dla całego układu jezdnego. Może dojść na przykład do nagłego unieruchomienia samochodu, a tym samym do spowodowania groźnego w skutkach wypadku drogowego. Sprawdzamy, jakie są najczęstsze objawy zużycia lub uszkodzenia łożyska koła.

czytaj więcej >
Serie łożysk SKF - porównanie: SKF pierwszej, drugiej i trzeciej generacji, X-Tracker

Szwedzkie łożyska SKF. Trzy generacje łożysk oraz coś dla właścicieli samochodów sportowych i luksusowych

Bez dobrych łożysk nie ma motoryzacji. Przekonał o tym wszystkich przykład szwedzkiego przedsiębiorstwa SKF, które od 1907 roku zaopatrywało praktycznie cały świat w wysokiej klasy łożyska toczne, oprawy oraz części do łożyskowania. Dzisiaj ta sama firma jest producentem części decydujących o sile przemysłu samochodowego i nie tylko, co potwierdza popularność łożysk SKF pierwszej, drugiej oraz trzeciej generacji.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze