Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła NTY do Hyundai i30 Kombi (PDE) 1.6 CRDi hybrid 48V Kombi 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.03 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Łożysko koła FAG Hyundai i30 Kombi (PDE) 1.6 CRDi hybrid 48V Kombi 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.03 - obecnie) FAG
Łożysko koła GSP Hyundai i30 Kombi (PDE) 1.6 CRDi hybrid 48V Kombi 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.03 - obecnie) GSP
Łożysko koła ACKOJA Hyundai i30 Kombi (PDE) 1.6 CRDi hybrid 48V Kombi 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.03 - obecnie) ACKOJA
Łożysko koła BORG & BECK Hyundai i30 Kombi (PDE) 1.6 CRDi hybrid 48V Kombi 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.03 - obecnie) BORG & BECK
Łożysko koła BTA Hyundai i30 Kombi (PDE) 1.6 CRDi hybrid 48V Kombi 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.03 - obecnie) BTA
Łożysko koła DENCKERMANN Hyundai i30 Kombi (PDE) 1.6 CRDi hybrid 48V Kombi 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.03 - obecnie) DENCKERMANN
Łożysko koła ESEN SKV Hyundai i30 Kombi (PDE) 1.6 CRDi hybrid 48V Kombi 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.03 - obecnie) ESEN SKV
Łożysko koła FEBEST Hyundai i30 Kombi (PDE) 1.6 CRDi hybrid 48V Kombi 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.03 - obecnie) FEBEST
Łożysko koła HERTH+BUSS JAKOPARTS Hyundai i30 Kombi (PDE) 1.6 CRDi hybrid 48V Kombi 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.03 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Łożysko koła IPD Hyundai i30 Kombi (PDE) 1.6 CRDi hybrid 48V Kombi 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.03 - obecnie) IPD
Łożysko koła JPN Hyundai i30 Kombi (PDE) 1.6 CRDi hybrid 48V Kombi 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.03 - obecnie) JPN
Łożysko koła KAWE Hyundai i30 Kombi (PDE) 1.6 CRDi hybrid 48V Kombi 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.03 - obecnie) KAWE
Łożysko koła METZGER Hyundai i30 Kombi (PDE) 1.6 CRDi hybrid 48V Kombi 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.03 - obecnie) METZGER
Łożysko koła MEYLE Hyundai i30 Kombi (PDE) 1.6 CRDi hybrid 48V Kombi 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.03 - obecnie) MEYLE
Łożysko koła MOOG Hyundai i30 Kombi (PDE) 1.6 CRDi hybrid 48V Kombi 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.03 - obecnie) MOOG
Łożysko koła NK Hyundai i30 Kombi (PDE) 1.6 CRDi hybrid 48V Kombi 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.03 - obecnie) NK
Łożysko koła NTY Hyundai i30 Kombi (PDE) 1.6 CRDi hybrid 48V Kombi 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.03 - obecnie) NTY
Łożysko koła OPTIMAL Hyundai i30 Kombi (PDE) 1.6 CRDi hybrid 48V Kombi 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.03 - obecnie) OPTIMAL
Łożysko koła QUINTON HAZELL Hyundai i30 Kombi (PDE) 1.6 CRDi hybrid 48V Kombi 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.03 - obecnie) QUINTON HAZELL
Łożysko koła SKF Hyundai i30 Kombi (PDE) 1.6 CRDi hybrid 48V Kombi 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.03 - obecnie) SKF
Łożysko koła TRISCAN Hyundai i30 Kombi (PDE) 1.6 CRDi hybrid 48V Kombi 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.03 - obecnie) TRISCAN
Łożysko koła VEMA Hyundai i30 Kombi (PDE) 1.6 CRDi hybrid 48V Kombi 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.03 - obecnie) VEMA
Producent:NTY

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
KLP-HY-527
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
KLP-HY-527
Jednostka:
sztuka
Numer seryjny: KLP-HY-527
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 437,00 zł
230,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Łożysko koła

Serie łożysk SKF - porównanie: SKF pierwszej, drugiej i trzeciej generacji, X-Tracker

Szwedzkie łożyska SKF. Trzy generacje łożysk oraz coś dla właścicieli samochodów sportowych i luksusowych

Bez dobrych łożysk nie ma motoryzacji. Przekonał o tym wszystkich przykład szwedzkiego przedsiębiorstwa SKF, które od 1907 roku zaopatrywało praktycznie cały świat w wysokiej klasy łożyska toczne, oprawy oraz części do łożyskowania. Dzisiaj ta sama firma jest producentem części decydujących o sile przemysłu samochodowego i nie tylko, co potwierdza popularność łożysk SKF pierwszej, drugiej oraz trzeciej generacji.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >
Łożysko koła samochodowego - eksploatacja, objawy awarii, wymiana. Kup u nas nawet 40% taniej

Łożysko koła samochodowego. Jak rozpoznać, że przyszedł czas na jego wymianę?

Łożysko koła jest jedną z tych części, o której istnieniu bardzo często i chętnie zapominamy. Dlaczego? Wynika to przede wszystkim z faktu, iż łożyska kół są częściami samoobsługowymi i praktycznie bez wyjątku nie podlegają wymianom profilaktycznym. O istnieniu łożyska przypominamy sobie dopiero wówczas, gdy pojawi się charakterystyczny szum i luz na jednym z kół. Ale kiedy to już nastąpi, powinniśmy działać natychmiastowo.

czytaj więcej >
Wymiana łożyska koła przedniego w samochodzie - kiedy i jak?

Jak wymienić łożysko koła przedniego? Kiedy możemy to zrobić samodzielnie, a kiedy warto udać się z tym do mechanika?

Teoretycznie każde łożysko koła, przedniego lub tylnego, montowane fabrycznie przez producenta, powinno mieć tę samą żywotność, co całe auto. W rzeczywistości czas eksploatacji łożysk zostaje wielokrotnie skrócony. I wówczas przychodzi pora na ich wymianę. Bo łożysk się po prostu nie naprawia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze