Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła AISIN do Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Łożysko koła ESEN SKV Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) ESEN SKV
Łożysko koła FAG Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) FAG
Łożysko koła ABAKUS Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) ABAKUS
Łożysko koła ACKOJA Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) ACKOJA
Łożysko koła AISIN Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) AISIN
Łożysko koła ASHIKA Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) ASHIKA
Łożysko koła BENDIX Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) BENDIX
Łożysko koła BLUE PRINT Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) BLUE PRINT
Łożysko koła BORG & BECK Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) BORG & BECK
Łożysko koła BREDA LORETT Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) BREDA LORETT
Łożysko koła BTA Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) BTA
Łożysko koła CIFAM Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) CIFAM
Łożysko koła COMLINE Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) COMLINE
Łożysko koła DAYCO Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) DAYCO
Łożysko koła DELPHI Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) DELPHI
Łożysko koła DOKUJI Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) DOKUJI
Łożysko koła DR!VE+ Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) DR!VE+
Łożysko koła EUROREPAR Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) EUROREPAR
Łożysko koła FEBEST Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) FEBEST
Łożysko koła FEBI BILSTEIN Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Łożysko koła FLENNOR Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) FLENNOR
Łożysko koła FREMAX Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) FREMAX
Łożysko koła GENERAL RICAMBI Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Łożysko koła GMB Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) GMB
Łożysko koła GSP Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) GSP
Łożysko koła HART Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) HART
Łożysko koła HERTH+BUSS JAKOPARTS Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Łożysko koła IJS GROUP Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) IJS GROUP
Łożysko koła IPARTS Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) IPARTS
Łożysko koła IPD Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) IPD
Łożysko koła JAPANPARTS Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) JAPANPARTS
Łożysko koła JAPKO Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) JAPKO
Łożysko koła JPN Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) JPN
Łożysko koła KAMOKA Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) KAMOKA
Łożysko koła KAVO PARTS Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) KAVO PARTS
Łożysko koła KAWE Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) KAWE
Łożysko koła KRAFT AUTOMOTIVE Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) KRAFT AUTOMOTIVE
Łożysko koła LUCAS Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) LUCAS
Łożysko koła MAPCO Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) MAPCO
Łożysko koła MASTER-SPORT GERMANY Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Łożysko koła MAXGEAR Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) MAXGEAR
Łożysko koła METALCAUCHO Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) METALCAUCHO
Łożysko koła METELLI Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) METELLI
Łożysko koła METZGER Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) METZGER
Łożysko koła MEYLE Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) MEYLE
Łożysko koła MOOG Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) MOOG
Łożysko koła NIPPARTS Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) NIPPARTS
Łożysko koła NK Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) NK
Łożysko koła NPS Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) NPS
Łożysko koła NSK Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) NSK
Łożysko koła NTY Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) NTY
Łożysko koła OEM Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) OEM
Łożysko koła OPTIMAL Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) OPTIMAL
Łożysko koła QFIX Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) QFIX
Łożysko koła QUINTON HAZELL Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Łożysko koła RUVILLE Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) RUVILLE
Łożysko koła SAKURA Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) SAKURA
Łożysko koła SBS Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) SBS
Łożysko koła SERVICE PARTS Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) SERVICE PARTS
Łożysko koła SIDAT Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) SIDAT
Łożysko koła SKF Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) SKF
Łożysko koła SNR Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) SNR
Łożysko koła SWAG Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) SWAG
Łożysko koła TIMKEN Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) TIMKEN
Łożysko koła TRICLO Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) TRICLO
Łożysko koła TRISCAN Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) TRISCAN
Łożysko koła VAICO Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 2.5 TD samochód terenowy zamknięty 115KM, 85kW, olej napędowy (2001.07 - obecnie) VAICO
Producent:AISIN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AISIN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FHM-003
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AISIN
Kod:
FHM-003
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Średnica otworu [mm]:  88
Ilość zębów:  28
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  31,326
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  28,786
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  31.326
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  28.786
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 707,00 zł
382,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Łożysko koła

Łożysko koła samochodowego - eksploatacja, objawy awarii, wymiana. Kup u nas nawet 40% taniej

Łożysko koła samochodowego. Jak rozpoznać, że przyszedł czas na jego wymianę?

Łożysko koła jest jedną z tych części, o której istnieniu bardzo często i chętnie zapominamy. Dlaczego? Wynika to przede wszystkim z faktu, iż łożyska kół są częściami samoobsługowymi i praktycznie bez wyjątku nie podlegają wymianom profilaktycznym. O istnieniu łożyska przypominamy sobie dopiero wówczas, gdy pojawi się charakterystyczny szum i luz na jednym z kół. Ale kiedy to już nastąpi, powinniśmy działać natychmiastowo.

czytaj więcej >
Serie łożysk SKF - porównanie: SKF pierwszej, drugiej i trzeciej generacji, X-Tracker

Szwedzkie łożyska SKF. Trzy generacje łożysk oraz coś dla właścicieli samochodów sportowych i luksusowych

Bez dobrych łożysk nie ma motoryzacji. Przekonał o tym wszystkich przykład szwedzkiego przedsiębiorstwa SKF, które od 1907 roku zaopatrywało praktycznie cały świat w wysokiej klasy łożyska toczne, oprawy oraz części do łożyskowania. Dzisiaj ta sama firma jest producentem części decydujących o sile przemysłu samochodowego i nie tylko, co potwierdza popularność łożysk SKF pierwszej, drugiej oraz trzeciej generacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożyska koła przedniego w samochodzie - kiedy i jak?

Jak wymienić łożysko koła przedniego? Kiedy możemy to zrobić samodzielnie, a kiedy warto udać się z tym do mechanika?

Teoretycznie każde łożysko koła, przedniego lub tylnego, montowane fabrycznie przez producenta, powinno mieć tę samą żywotność, co całe auto. W rzeczywistości czas eksploatacji łożysk zostaje wielokrotnie skrócony. I wówczas przychodzi pora na ich wymianę. Bo łożysk się po prostu nie naprawia.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze