Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pasek rozrządu do Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 148KM, 109kW, benzyna (1987.06 - 1989.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pasek rozrządu BLUE PRINT Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 148KM, 109kW, benzyna (1987.06 - 1989.09) BLUE PRINT
Pasek rozrządu BOSCH Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 148KM, 109kW, benzyna (1987.06 - 1989.09) BOSCH
Pasek rozrządu CONTINENTAL CTAM Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 148KM, 109kW, benzyna (1987.06 - 1989.09) CONTINENTAL CTAM
Pasek rozrządu FEBI BILSTEIN Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 148KM, 109kW, benzyna (1987.06 - 1989.09) FEBI BILSTEIN
Pasek rozrządu GATES Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 148KM, 109kW, benzyna (1987.06 - 1989.09) GATES
Pasek rozrządu HUTCHINSON Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 148KM, 109kW, benzyna (1987.06 - 1989.09) HUTCHINSON
Pasek rozrządu JPN Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 148KM, 109kW, benzyna (1987.06 - 1989.09) JPN
Pasek rozrządu KAVO PARTS Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 148KM, 109kW, benzyna (1987.06 - 1989.09) KAVO PARTS
Pasek rozrządu MAGNETI MARELLI Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 148KM, 109kW, benzyna (1987.06 - 1989.09) MAGNETI MARELLI
Pasek rozrządu NIPPARTS Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 148KM, 109kW, benzyna (1987.06 - 1989.09) NIPPARTS
Pasek rozrządu NPS Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 148KM, 109kW, benzyna (1987.06 - 1989.09) NPS
Pasek rozrządu OPTIBELT Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 148KM, 109kW, benzyna (1987.06 - 1989.09) OPTIBELT
Pasek rozrządu QUINTON HAZELL Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 148KM, 109kW, benzyna (1987.06 - 1989.09) QUINTON HAZELL
Pasek rozrządu ROULUNDS RUBBER Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 148KM, 109kW, benzyna (1987.06 - 1989.09) ROULUNDS RUBBER
Pasek rozrządu SCT - MANNOL Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 148KM, 109kW, benzyna (1987.06 - 1989.09) SCT - MANNOL
Pasek rozrządu SWAG Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 148KM, 109kW, benzyna (1987.06 - 1989.09) SWAG
Pasek rozrządu TRISCAN Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 148KM, 109kW, benzyna (1987.06 - 1989.09) TRISCAN
Pasek rozrządu VEYANCE Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 148KM, 109kW, benzyna (1987.06 - 1989.09) VEYANCE

21 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JPN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
30R3008-JPN
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JPN
Kod:
30R3008-JPN
Ilość zębów: 168
Szerokość [mm]: 25
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pasek rozrządu

Co może zniszczyć pasek rozrządu?

Co może zniszczyć pasek rozrządu?

Niestety zerwanie paska rozrządu kończy się zwykle zniszczeniem silnika i przymusem dokonania gruntownego remontu silnika. Dlatego warto potraktować podzespół z należytą troską. Co może zniszczyć pasek rozrządu?

czytaj więcej >
Jaki jest koszt wymiany paska rozrządu?

Jaki jest koszt wymiany paska rozrządu?

Koszty związane z wymianą paska rozrządu są bardzo różne. Na dobrą sprawę wszystko zależy od konstrukcji silnika w naszym samochodzie – im bardziej skomplikowana, tym wyższy nakład pieniężny za usługę. Okazuje się, że w niektórych przypadkach nie będzie to takie tanie...

czytaj więcej >
Kiedy wymienić pasek rozrządu?

Kiedy wymienić pasek rozrządu?

Systematyczna kontrola i ewentualna wymiana paska rozrządu jednostki napędowej to niezwykle istotna czynność, której zaniechanie może skutkować poważnym uszkodzeniem silnika. W celu uniknięcia kosztownych napraw warto wiedzieć, kiedy należy wymienić pasek rozrządu na nowy.

czytaj więcej >
Serie pasków rozrządu Dayco - porównanie: Dayco TD Timing Belt, TBHT Timing Belt High Tenacity, PK Poly-V, PK-ELA

Paski napędowe Dayco. Dlaczego warto używać pasków rozrządu tego właśnie producenta?

Firma Dayco, choć na świecie cieszy się sporą renomą, w Polsce nadal wydaje się być mocno niedoceniana. Tymczasem sami jej klienci przyznają, że paski rozrządu Dayco, nawet jeśli nie są lepsze od tych produkowanych przez największe marki, z całą pewnością nie są też od nich gorsze. Co warto wiedzieć o paskach rozrządu Dayco? Jak wygląda oferta tego amerykańskiego producenta?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze