Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła COMLINE do Bmw 1 (F21) M 140 i xDrive liftback 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła FAG Bmw 1 (F21) M 140 i xDrive liftback 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) FAG
Piasta koła A.B.S. Bmw 1 (F21) M 140 i xDrive liftback 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) A.B.S.
Piasta koła ABAKUS Bmw 1 (F21) M 140 i xDrive liftback 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) ABAKUS
Piasta koła BENDIX Bmw 1 (F21) M 140 i xDrive liftback 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Bmw 1 (F21) M 140 i xDrive liftback 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) BORG & BECK
Piasta koła BTA Bmw 1 (F21) M 140 i xDrive liftback 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) BTA
Piasta koła CIFAM Bmw 1 (F21) M 140 i xDrive liftback 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) CIFAM
Piasta koła COMLINE Bmw 1 (F21) M 140 i xDrive liftback 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) COMLINE
Piasta koła DAYCO Bmw 1 (F21) M 140 i xDrive liftback 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) DAYCO
Piasta koła DENCKERMANN Bmw 1 (F21) M 140 i xDrive liftback 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) DENCKERMANN
Piasta koła FEBEST Bmw 1 (F21) M 140 i xDrive liftback 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) FEBEST
Piasta koła FEBI BILSTEIN Bmw 1 (F21) M 140 i xDrive liftback 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Piasta koła GSP Bmw 1 (F21) M 140 i xDrive liftback 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) GSP
Piasta koła HART Bmw 1 (F21) M 140 i xDrive liftback 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) HART
Piasta koła IPD Bmw 1 (F21) M 140 i xDrive liftback 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) IPD
Piasta koła KAWE Bmw 1 (F21) M 140 i xDrive liftback 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) KAWE
Piasta koła KOYO Bmw 1 (F21) M 140 i xDrive liftback 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) KOYO
Piasta koła LUCAS Bmw 1 (F21) M 140 i xDrive liftback 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) LUCAS
Piasta koła MAXGEAR Bmw 1 (F21) M 140 i xDrive liftback 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) MAXGEAR
Piasta koła METALCAUCHO Bmw 1 (F21) M 140 i xDrive liftback 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) METALCAUCHO
Piasta koła MEYLE Bmw 1 (F21) M 140 i xDrive liftback 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) MEYLE
Piasta koła MOOG Bmw 1 (F21) M 140 i xDrive liftback 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) MOOG
Piasta koła NK Bmw 1 (F21) M 140 i xDrive liftback 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) NK
Piasta koła NSK Bmw 1 (F21) M 140 i xDrive liftback 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) NSK
Piasta koła NTY Bmw 1 (F21) M 140 i xDrive liftback 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) NTY
Piasta koła OEM Bmw 1 (F21) M 140 i xDrive liftback 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) OEM
Piasta koła OPTIMAL Bmw 1 (F21) M 140 i xDrive liftback 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Bmw 1 (F21) M 140 i xDrive liftback 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Bmw 1 (F21) M 140 i xDrive liftback 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) RUVILLE
Piasta koła SKF Bmw 1 (F21) M 140 i xDrive liftback 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) SKF
Piasta koła SNR Bmw 1 (F21) M 140 i xDrive liftback 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) SNR
Piasta koła SWAG Bmw 1 (F21) M 140 i xDrive liftback 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) SWAG
Piasta koła TOPRAN Bmw 1 (F21) M 140 i xDrive liftback 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) TOPRAN
Piasta koła TRISCAN Bmw 1 (F21) M 140 i xDrive liftback 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) TRISCAN
Piasta koła VAICO Bmw 1 (F21) M 140 i xDrive liftback 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:COMLINE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
COMLINE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CBK311
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
COMLINE
Kod:
CBK311
Lokalizacja w aucie: z tyłu
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze