Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła QUINTON HAZELL do Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła A.B.S. Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) A.B.S.
Piasta koła AL-KO Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) AL-KO
Piasta koła BENDIX Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) BREDA LORETT
Piasta koła BTA Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) BTA
Piasta koła CIFAM Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) CIFAM
Piasta koła FAG Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) FAG
Piasta koła GSP Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) GSP
Piasta koła HART Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) HART
Piasta koła IJS GROUP Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) IJS GROUP
Piasta koła IPD Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) IPD
Piasta koła KAWE Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) KAWE
Piasta koła LUCAS Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) LUCAS
Piasta koła MAXGEAR Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) MAXGEAR
Piasta koła METALCAUCHO Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) METALCAUCHO
Piasta koła METELLI Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) METELLI
Piasta koła MOOG Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) MOOG
Piasta koła NK Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) NK
Piasta koła OEM Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) OEM
Piasta koła OPTIMAL Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) RUVILLE
Piasta koła SBS Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) SBS
Piasta koła SNR Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) SNR
Piasta koła TRISCAN Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) TRISCAN
Piasta koła VAICO Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 197KM, 145kW, benzyna (1978.09 - 1984.08) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:QUINTON HAZELL

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
QUINTON HAZELL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
QWB517
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
QUINTON HAZELL
Kod:
QWB517
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 59,25
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 34,7
Szerokość 1 [mm]: 16,7
Średnica zewnętrzna 2 [mm]: 45,2
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 21,8
Szerokość 2 [mm]: 16,50
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 128,00 zł
62,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
QUINTON HAZELL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
QWB218
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
QUINTON HAZELL
Kod:
QWB218
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z tyłu
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 62,00
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 29,5
Szerokość 1 [mm]: 16
Średnica zewnętrzna 2 [mm]: 52
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 20
Szerokość 2 [mm]: 18,30
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 194,00 zł
94,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze