Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła FLENNOR do Mazda 626 III (GD) 2.0 D (GDFP) sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1991.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła JAPANPARTS Mazda 626 III (GD) 2.0 D (GDFP) sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1991.07) JAPANPARTS
Piasta koła A.B.S. Mazda 626 III (GD) 2.0 D (GDFP) sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1991.07) A.B.S.
Piasta koła ACKOJA Mazda 626 III (GD) 2.0 D (GDFP) sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1991.07) ACKOJA
Piasta koła ASHIKA Mazda 626 III (GD) 2.0 D (GDFP) sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1991.07) ASHIKA
Piasta koła BENDIX Mazda 626 III (GD) 2.0 D (GDFP) sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1991.07) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Mazda 626 III (GD) 2.0 D (GDFP) sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1991.07) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Mazda 626 III (GD) 2.0 D (GDFP) sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1991.07) BREDA LORETT
Piasta koła BTA Mazda 626 III (GD) 2.0 D (GDFP) sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1991.07) BTA
Piasta koła FAG Mazda 626 III (GD) 2.0 D (GDFP) sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1991.07) FAG
Piasta koła FEBEST Mazda 626 III (GD) 2.0 D (GDFP) sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1991.07) FEBEST
Piasta koła FLENNOR Mazda 626 III (GD) 2.0 D (GDFP) sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1991.07) FLENNOR
Piasta koła GENERAL RICAMBI Mazda 626 III (GD) 2.0 D (GDFP) sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1991.07) GENERAL RICAMBI
Piasta koła GSP Mazda 626 III (GD) 2.0 D (GDFP) sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1991.07) GSP
Piasta koła HART Mazda 626 III (GD) 2.0 D (GDFP) sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1991.07) HART
Piasta koła HERTH+BUSS JAKOPARTS Mazda 626 III (GD) 2.0 D (GDFP) sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1991.07) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Piasta koła IPARTS Mazda 626 III (GD) 2.0 D (GDFP) sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1991.07) IPARTS
Piasta koła IPD Mazda 626 III (GD) 2.0 D (GDFP) sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1991.07) IPD
Piasta koła JAPKO Mazda 626 III (GD) 2.0 D (GDFP) sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1991.07) JAPKO
Piasta koła JPN Mazda 626 III (GD) 2.0 D (GDFP) sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1991.07) JPN
Piasta koła KAVO PARTS Mazda 626 III (GD) 2.0 D (GDFP) sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1991.07) KAVO PARTS
Piasta koła KAWE Mazda 626 III (GD) 2.0 D (GDFP) sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1991.07) KAWE
Piasta koła KRAFT AUTOMOTIVE Mazda 626 III (GD) 2.0 D (GDFP) sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1991.07) KRAFT AUTOMOTIVE
Piasta koła LUCAS Mazda 626 III (GD) 2.0 D (GDFP) sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1991.07) LUCAS
Piasta koła MAPCO Mazda 626 III (GD) 2.0 D (GDFP) sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1991.07) MAPCO
Piasta koła METALCAUCHO Mazda 626 III (GD) 2.0 D (GDFP) sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1991.07) METALCAUCHO
Piasta koła MOOG Mazda 626 III (GD) 2.0 D (GDFP) sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1991.07) MOOG
Piasta koła NIPPARTS Mazda 626 III (GD) 2.0 D (GDFP) sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1991.07) NIPPARTS
Piasta koła NK Mazda 626 III (GD) 2.0 D (GDFP) sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1991.07) NK
Piasta koła NPS Mazda 626 III (GD) 2.0 D (GDFP) sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1991.07) NPS
Piasta koła NSK Mazda 626 III (GD) 2.0 D (GDFP) sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1991.07) NSK
Piasta koła NTY Mazda 626 III (GD) 2.0 D (GDFP) sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1991.07) NTY
Piasta koła OPTIMAL Mazda 626 III (GD) 2.0 D (GDFP) sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1991.07) OPTIMAL
Piasta koła QFIX Mazda 626 III (GD) 2.0 D (GDFP) sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1991.07) QFIX
Piasta koła QUINTON HAZELL Mazda 626 III (GD) 2.0 D (GDFP) sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1991.07) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Mazda 626 III (GD) 2.0 D (GDFP) sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1991.07) RUVILLE
Piasta koła SAKURA Mazda 626 III (GD) 2.0 D (GDFP) sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1991.07) SAKURA
Piasta koła SBS Mazda 626 III (GD) 2.0 D (GDFP) sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1991.07) SBS
Piasta koła SKF Mazda 626 III (GD) 2.0 D (GDFP) sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1991.07) SKF
Piasta koła SNR Mazda 626 III (GD) 2.0 D (GDFP) sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1991.07) SNR
Piasta koła TRISCAN Mazda 626 III (GD) 2.0 D (GDFP) sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1991.07) TRISCAN
Piasta koła VAICO Mazda 626 III (GD) 2.0 D (GDFP) sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1991.07) VAICO
Producent:FLENNOR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FLENNOR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FR930591
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FLENNOR
Kod:
FR930591
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Lokalizacja w aucie: Z lewej
Lokalizacja w aucie: Z prawej
Średnica wewnętrzna [mm]: 42
Średnica zewnętrzna [mm]: 72
Szerokość [mm]: 38
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze