Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła SWAG do Skoda SUPERB III Kombi (3V5) 2.0 TDI Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła SKF Skoda SUPERB III Kombi (3V5) 2.0 TDI Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SKF
Piasta koła FAG Skoda SUPERB III Kombi (3V5) 2.0 TDI Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FAG
Piasta koła MEYLE Skoda SUPERB III Kombi (3V5) 2.0 TDI Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MEYLE
Piasta koła MAXGEAR Skoda SUPERB III Kombi (3V5) 2.0 TDI Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MAXGEAR
Piasta koła GSP Skoda SUPERB III Kombi (3V5) 2.0 TDI Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) GSP
Piasta koła KAMOKA Skoda SUPERB III Kombi (3V5) 2.0 TDI Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) KAMOKA
Piasta koła ABAKUS Skoda SUPERB III Kombi (3V5) 2.0 TDI Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) ABAKUS
Piasta koła BTA Skoda SUPERB III Kombi (3V5) 2.0 TDI Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BTA
Piasta koła DAYCO Skoda SUPERB III Kombi (3V5) 2.0 TDI Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DAYCO
Piasta koła DELPHI Skoda SUPERB III Kombi (3V5) 2.0 TDI Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DELPHI
Piasta koła DENCKERMANN Skoda SUPERB III Kombi (3V5) 2.0 TDI Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DENCKERMANN
Piasta koła DR!VE+ Skoda SUPERB III Kombi (3V5) 2.0 TDI Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DR!VE+
Piasta koła DYS Skoda SUPERB III Kombi (3V5) 2.0 TDI Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DYS
Piasta koła EURO DRIVESHAFTS Skoda SUPERB III Kombi (3V5) 2.0 TDI Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) EURO DRIVESHAFTS
Piasta koła EUROREPAR Skoda SUPERB III Kombi (3V5) 2.0 TDI Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) EUROREPAR
Piasta koła HART Skoda SUPERB III Kombi (3V5) 2.0 TDI Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) HART
Piasta koła IJS GROUP Skoda SUPERB III Kombi (3V5) 2.0 TDI Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) IJS GROUP
Piasta koła IPARTS Skoda SUPERB III Kombi (3V5) 2.0 TDI Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) IPARTS
Piasta koła IPD Skoda SUPERB III Kombi (3V5) 2.0 TDI Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) IPD
Piasta koła JP GROUP Skoda SUPERB III Kombi (3V5) 2.0 TDI Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) JP GROUP
Piasta koła KAWE Skoda SUPERB III Kombi (3V5) 2.0 TDI Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) KAWE
Piasta koła MOOG Skoda SUPERB III Kombi (3V5) 2.0 TDI Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MOOG
Piasta koła NK Skoda SUPERB III Kombi (3V5) 2.0 TDI Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) NK
Piasta koła NSK Skoda SUPERB III Kombi (3V5) 2.0 TDI Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) NSK
Piasta koła OEM Skoda SUPERB III Kombi (3V5) 2.0 TDI Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) OEM
Piasta koła OPTIMAL Skoda SUPERB III Kombi (3V5) 2.0 TDI Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła RUVILLE Skoda SUPERB III Kombi (3V5) 2.0 TDI Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) RUVILLE
Piasta koła SNR Skoda SUPERB III Kombi (3V5) 2.0 TDI Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SNR
Piasta koła SWAG Skoda SUPERB III Kombi (3V5) 2.0 TDI Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SWAG
Piasta koła TRISCAN Skoda SUPERB III Kombi (3V5) 2.0 TDI Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) TRISCAN
Piasta koła VEMO Skoda SUPERB III Kombi (3V5) 2.0 TDI Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:SWAG

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SWAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
30 94 0658
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
30 94 0658
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: oś przednia, z lewej, oś przednia, z prawej, oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa, z przodu, z tyłu
Szerokość [mm]: 137,0
Grubość [mm]: 85,0
Średnica wewnętrzna [mm]: 29,0
Średnica zewnętrzna [mm]: 137,0
Średnica otworu [mm]: 112
Ilość otworów: 5
Rodzaj zawieszenia: Łożysko stożkowe kulkowe
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Łożysko zintegrowane w piaście koła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanej dyszy myjącej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierścieniem czujnika ABS
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z materiałem mocującym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 725,00 zł
392,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze