Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Półoś oraz wał napędowy NIPPARTS do Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Półoś oraz wał napędowy MAGNETI MARELLI Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) MAGNETI MARELLI
Półoś oraz wał napędowy FEBEST Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) FEBEST
Półoś oraz wał napędowy GSP Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) GSP
Półoś oraz wał napędowy OEM Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) OEM
Półoś oraz wał napędowy ASHIKA Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) ASHIKA
Półoś oraz wał napędowy BGA Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) BGA
Półoś oraz wał napędowy BLUE PRINT Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) BLUE PRINT
Półoś oraz wał napędowy BORG & BECK Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) BORG & BECK
Półoś oraz wał napędowy CEVAM Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) CEVAM
Półoś oraz wał napędowy FEBI BILSTEIN Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) FEBI BILSTEIN
Półoś oraz wał napędowy HART Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) HART
Półoś oraz wał napędowy JAPANPARTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) JAPANPARTS
Półoś oraz wał napędowy JAPKO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) JAPKO
Półoś oraz wał napędowy LPR Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) LPR
Półoś oraz wał napędowy MAXGEAR Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) MAXGEAR
Półoś oraz wał napędowy NIPPARTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) NIPPARTS
Półoś oraz wał napędowy NTY Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) NTY
Półoś oraz wał napędowy OYODO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) OYODO
Półoś oraz wał napędowy POINT GEAR Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) POINT GEAR
Półoś oraz wał napędowy PROTECHNIC Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) PROTECHNIC
Półoś oraz wał napędowy SAMKO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) SAMKO
Półoś oraz wał napędowy SKF Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) SKF
Półoś oraz wał napędowy SNR Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) SNR
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:NIPPARTS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NIPPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
N2805000
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NIPPARTS
Kod:
N2805000
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 616
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 25
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]: 56
Specyfikacja: Bell pin L = 154mm
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1881,00 zł
1140,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
NIPPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
N2815000
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NIPPARTS
Kod:
N2815000
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: oś przednia, z prawej
Długość [mm]: 538
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]: 56
Specyfikacja: Bell pin L = 154mm
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1881,00 zł
1140,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Półoś oraz wał napędowy

Zużycie łącznika wału napędowego - jak je rozpoznać?

Zużyty łącznik wału napędowego stanowi realne zagrożenie. Jak rozpoznać, że przyszedł czas na jego wymianę?

W samochodach z napędem na tylną oś lub z napędem na cztery koła za tłumienie drgań w układzie przenoszenia odpowiada elastyczny łącznik wału napędowego, zwany też przegubem wału. W przypadku gdy łącznik ten zaczyna tracić swoje pierwotne właściwości, pojawiają się pierwsze objawy jego zużycia. Jak je rozpoznać? Jak im zapobiec? Czym grozi całkowite zużycie łącznika?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze