Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa LPR do Bmw 3 coupe (E92) 335 i coupe 326KM, 240kW, benzyna (2006.06 - 2013.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Bmw 3 coupe (E92) 335 i coupe 326KM, 240kW, benzyna (2006.06 - 2013.06) A.B.S.
Pompa hamulcowa ATE Bmw 3 coupe (E92) 335 i coupe 326KM, 240kW, benzyna (2006.06 - 2013.06) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Bmw 3 coupe (E92) 335 i coupe 326KM, 240kW, benzyna (2006.06 - 2013.06) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Bmw 3 coupe (E92) 335 i coupe 326KM, 240kW, benzyna (2006.06 - 2013.06) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Bmw 3 coupe (E92) 335 i coupe 326KM, 240kW, benzyna (2006.06 - 2013.06) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Bmw 3 coupe (E92) 335 i coupe 326KM, 240kW, benzyna (2006.06 - 2013.06) DELPHI
Pompa hamulcowa GIRLING Bmw 3 coupe (E92) 335 i coupe 326KM, 240kW, benzyna (2006.06 - 2013.06) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Bmw 3 coupe (E92) 335 i coupe 326KM, 240kW, benzyna (2006.06 - 2013.06) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Bmw 3 coupe (E92) 335 i coupe 326KM, 240kW, benzyna (2006.06 - 2013.06) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Bmw 3 coupe (E92) 335 i coupe 326KM, 240kW, benzyna (2006.06 - 2013.06) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Bmw 3 coupe (E92) 335 i coupe 326KM, 240kW, benzyna (2006.06 - 2013.06) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Bmw 3 coupe (E92) 335 i coupe 326KM, 240kW, benzyna (2006.06 - 2013.06) METELLI
Pompa hamulcowa SAMKO Bmw 3 coupe (E92) 335 i coupe 326KM, 240kW, benzyna (2006.06 - 2013.06) SAMKO
Pompa hamulcowa TRISCAN Bmw 3 coupe (E92) 335 i coupe 326KM, 240kW, benzyna (2006.06 - 2013.06) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Bmw 3 coupe (E92) 335 i coupe 326KM, 240kW, benzyna (2006.06 - 2013.06) TRW
Producent:LPR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LPR
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
1727
dostępny
3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
1727
Jednostka:
sztuka
Otwór - śr. 1 [mm]: 25,40
Średnica tłoka 2 [mm]: 22,20
Materiał: Aluminium
Średnica tłoka 1 [mm]: 25,40
System hamulcowy: ATE
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 534,00 zł
281,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze