Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa HELLA do Fiat CROMA (194_) 1.8 16V Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2005.12 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Fiat CROMA (194_) 1.8 16V Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2005.12 - obecnie) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa A.B.S. Fiat CROMA (194_) 1.8 16V Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2005.12 - obecnie) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Fiat CROMA (194_) 1.8 16V Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2005.12 - obecnie) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Fiat CROMA (194_) 1.8 16V Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2005.12 - obecnie) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Fiat CROMA (194_) 1.8 16V Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2005.12 - obecnie) ATE
Pompa hamulcowa BORG & BECK Fiat CROMA (194_) 1.8 16V Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2005.12 - obecnie) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Fiat CROMA (194_) 1.8 16V Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2005.12 - obecnie) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Fiat CROMA (194_) 1.8 16V Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2005.12 - obecnie) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Fiat CROMA (194_) 1.8 16V Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2005.12 - obecnie) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Fiat CROMA (194_) 1.8 16V Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2005.12 - obecnie) DELPHI
Pompa hamulcowa DJ PARTS Fiat CROMA (194_) 1.8 16V Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2005.12 - obecnie) DJ PARTS
Pompa hamulcowa ERT Fiat CROMA (194_) 1.8 16V Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2005.12 - obecnie) ERT
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Fiat CROMA (194_) 1.8 16V Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2005.12 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa FERODO Fiat CROMA (194_) 1.8 16V Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2005.12 - obecnie) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Fiat CROMA (194_) 1.8 16V Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2005.12 - obecnie) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Fiat CROMA (194_) 1.8 16V Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2005.12 - obecnie) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Fiat CROMA (194_) 1.8 16V Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2005.12 - obecnie) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Fiat CROMA (194_) 1.8 16V Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2005.12 - obecnie) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Fiat CROMA (194_) 1.8 16V Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2005.12 - obecnie) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Fiat CROMA (194_) 1.8 16V Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2005.12 - obecnie) JURID
Pompa hamulcowa KAMOKA Fiat CROMA (194_) 1.8 16V Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2005.12 - obecnie) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Fiat CROMA (194_) 1.8 16V Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2005.12 - obecnie) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Fiat CROMA (194_) 1.8 16V Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2005.12 - obecnie) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Fiat CROMA (194_) 1.8 16V Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2005.12 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa METELLI Fiat CROMA (194_) 1.8 16V Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2005.12 - obecnie) METELLI
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Fiat CROMA (194_) 1.8 16V Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2005.12 - obecnie) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Fiat CROMA (194_) 1.8 16V Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2005.12 - obecnie) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Fiat CROMA (194_) 1.8 16V Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2005.12 - obecnie) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Fiat CROMA (194_) 1.8 16V Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2005.12 - obecnie) SAMKO
Pompa hamulcowa SWAG Fiat CROMA (194_) 1.8 16V Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2005.12 - obecnie) SWAG
Pompa hamulcowa TEXTAR Fiat CROMA (194_) 1.8 16V Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2005.12 - obecnie) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Fiat CROMA (194_) 1.8 16V Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2005.12 - obecnie) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Fiat CROMA (194_) 1.8 16V Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2005.12 - obecnie) TRW
Producent:HELLA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HELLA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8AM 355 504-311
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HELLA
Kod:
8AM 355 504-311
Jednostka:
sztuka
Otwór o śr[mm]: 25,4
Materiał: Aluminium
System hamulcowy: TRW
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 683,00 zł
369,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HELLA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8AM 355 504-411
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HELLA
Kod:
8AM 355 504-411
Techniczny numer informacyjny: AM0441
Otwór o śr[mm]: 25,40
Materiał: Aluminium
System hamulcowy: TRW
Gwintowana złączka: M10 x 1 (x1)
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze