Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa TRW do Honda ACCORD VI Hatchback (CH, CL) 2.3 (CL4) liftback 154KM, 113kW, benzyna (2000.11 - 2002.12)

Pompa hamulcowa A.B.S. Honda ACCORD VI Hatchback (CH, CL) 2.3 (CL4) liftback 154KM, 113kW, benzyna (2000.11 - 2002.12) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Honda ACCORD VI Hatchback (CH, CL) 2.3 (CL4) liftback 154KM, 113kW, benzyna (2000.11 - 2002.12) ABE
Pompa hamulcowa BLUE PRINT Honda ACCORD VI Hatchback (CH, CL) 2.3 (CL4) liftback 154KM, 113kW, benzyna (2000.11 - 2002.12) BLUE PRINT
Pompa hamulcowa BREMBO Honda ACCORD VI Hatchback (CH, CL) 2.3 (CL4) liftback 154KM, 113kW, benzyna (2000.11 - 2002.12) BREMBO
Pompa hamulcowa DELPHI Honda ACCORD VI Hatchback (CH, CL) 2.3 (CL4) liftback 154KM, 113kW, benzyna (2000.11 - 2002.12) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Honda ACCORD VI Hatchback (CH, CL) 2.3 (CL4) liftback 154KM, 113kW, benzyna (2000.11 - 2002.12) FERODO
Pompa hamulcowa HERTH+BUSS JAKOPARTS Honda ACCORD VI Hatchback (CH, CL) 2.3 (CL4) liftback 154KM, 113kW, benzyna (2000.11 - 2002.12) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Pompa hamulcowa KAWE Honda ACCORD VI Hatchback (CH, CL) 2.3 (CL4) liftback 154KM, 113kW, benzyna (2000.11 - 2002.12) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Honda ACCORD VI Hatchback (CH, CL) 2.3 (CL4) liftback 154KM, 113kW, benzyna (2000.11 - 2002.12) LPR
Pompa hamulcowa NIPPARTS Honda ACCORD VI Hatchback (CH, CL) 2.3 (CL4) liftback 154KM, 113kW, benzyna (2000.11 - 2002.12) NIPPARTS
Pompa hamulcowa REMSA Honda ACCORD VI Hatchback (CH, CL) 2.3 (CL4) liftback 154KM, 113kW, benzyna (2000.11 - 2002.12) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Honda ACCORD VI Hatchback (CH, CL) 2.3 (CL4) liftback 154KM, 113kW, benzyna (2000.11 - 2002.12) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Honda ACCORD VI Hatchback (CH, CL) 2.3 (CL4) liftback 154KM, 113kW, benzyna (2000.11 - 2002.12) SAMKO
Pompa hamulcowa TRISCAN Honda ACCORD VI Hatchback (CH, CL) 2.3 (CL4) liftback 154KM, 113kW, benzyna (2000.11 - 2002.12) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Honda ACCORD VI Hatchback (CH, CL) 2.3 (CL4) liftback 154KM, 113kW, benzyna (2000.11 - 2002.12) TRW
Producent:TRW

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.0 (2 ocen)
Kod produktu:
PML726
niedostępny
4.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
PML726
Jednostka:
szt
Średnica 1 [mm]:  25,4
Do 100 dni na zwrot
526,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze