Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa ERT do Mazda 6 sedan (GG) 2.0 DI (GG14) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (2005.06 - 2007.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Mazda 6 sedan (GG) 2.0 DI (GG14) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (2005.06 - 2007.08) A.B.S.
Pompa hamulcowa ASHIKA Mazda 6 sedan (GG) 2.0 DI (GG14) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (2005.06 - 2007.08) ASHIKA
Pompa hamulcowa ATE Mazda 6 sedan (GG) 2.0 DI (GG14) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (2005.06 - 2007.08) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Mazda 6 sedan (GG) 2.0 DI (GG14) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (2005.06 - 2007.08) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BREMBO Mazda 6 sedan (GG) 2.0 DI (GG14) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (2005.06 - 2007.08) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Mazda 6 sedan (GG) 2.0 DI (GG14) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (2005.06 - 2007.08) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Mazda 6 sedan (GG) 2.0 DI (GG14) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (2005.06 - 2007.08) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Mazda 6 sedan (GG) 2.0 DI (GG14) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (2005.06 - 2007.08) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Mazda 6 sedan (GG) 2.0 DI (GG14) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (2005.06 - 2007.08) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Mazda 6 sedan (GG) 2.0 DI (GG14) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (2005.06 - 2007.08) FRENKIT
Pompa hamulcowa HERTH+BUSS JAKOPARTS Mazda 6 sedan (GG) 2.0 DI (GG14) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (2005.06 - 2007.08) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Pompa hamulcowa JAPANPARTS Mazda 6 sedan (GG) 2.0 DI (GG14) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (2005.06 - 2007.08) JAPANPARTS
Pompa hamulcowa JAPKO Mazda 6 sedan (GG) 2.0 DI (GG14) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (2005.06 - 2007.08) JAPKO
Pompa hamulcowa KAVO PARTS Mazda 6 sedan (GG) 2.0 DI (GG14) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (2005.06 - 2007.08) KAVO PARTS
Pompa hamulcowa KAWE Mazda 6 sedan (GG) 2.0 DI (GG14) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (2005.06 - 2007.08) KAWE
Pompa hamulcowa METELLI Mazda 6 sedan (GG) 2.0 DI (GG14) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (2005.06 - 2007.08) METELLI
Pompa hamulcowa NIPPARTS Mazda 6 sedan (GG) 2.0 DI (GG14) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (2005.06 - 2007.08) NIPPARTS
Pompa hamulcowa NPS Mazda 6 sedan (GG) 2.0 DI (GG14) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (2005.06 - 2007.08) NPS
Pompa hamulcowa TRISCAN Mazda 6 sedan (GG) 2.0 DI (GG14) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (2005.06 - 2007.08) TRISCAN
Producent:ERT

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ERT
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
200756
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERT
Kod:
200756
Jednostka:
sztuka
Średnica [mm]: 21
System hamulcowy: SEIKEN
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 64,00 zł
23,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze