Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa FTE do Mercedes-benz KLASA C coupe (CL203) C 320 (203.764) coupe 218KM, 160kW, benzyna (2002.09 - 2008.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Mercedes-benz KLASA C coupe (CL203) C 320 (203.764) coupe 218KM, 160kW, benzyna (2002.09 - 2008.05) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Mercedes-benz KLASA C coupe (CL203) C 320 (203.764) coupe 218KM, 160kW, benzyna (2002.09 - 2008.05) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Mercedes-benz KLASA C coupe (CL203) C 320 (203.764) coupe 218KM, 160kW, benzyna (2002.09 - 2008.05) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Mercedes-benz KLASA C coupe (CL203) C 320 (203.764) coupe 218KM, 160kW, benzyna (2002.09 - 2008.05) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Mercedes-benz KLASA C coupe (CL203) C 320 (203.764) coupe 218KM, 160kW, benzyna (2002.09 - 2008.05) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Mercedes-benz KLASA C coupe (CL203) C 320 (203.764) coupe 218KM, 160kW, benzyna (2002.09 - 2008.05) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Mercedes-benz KLASA C coupe (CL203) C 320 (203.764) coupe 218KM, 160kW, benzyna (2002.09 - 2008.05) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Mercedes-benz KLASA C coupe (CL203) C 320 (203.764) coupe 218KM, 160kW, benzyna (2002.09 - 2008.05) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Mercedes-benz KLASA C coupe (CL203) C 320 (203.764) coupe 218KM, 160kW, benzyna (2002.09 - 2008.05) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Mercedes-benz KLASA C coupe (CL203) C 320 (203.764) coupe 218KM, 160kW, benzyna (2002.09 - 2008.05) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Mercedes-benz KLASA C coupe (CL203) C 320 (203.764) coupe 218KM, 160kW, benzyna (2002.09 - 2008.05) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Mercedes-benz KLASA C coupe (CL203) C 320 (203.764) coupe 218KM, 160kW, benzyna (2002.09 - 2008.05) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Mercedes-benz KLASA C coupe (CL203) C 320 (203.764) coupe 218KM, 160kW, benzyna (2002.09 - 2008.05) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Mercedes-benz KLASA C coupe (CL203) C 320 (203.764) coupe 218KM, 160kW, benzyna (2002.09 - 2008.05) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Mercedes-benz KLASA C coupe (CL203) C 320 (203.764) coupe 218KM, 160kW, benzyna (2002.09 - 2008.05) METELLI
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Mercedes-benz KLASA C coupe (CL203) C 320 (203.764) coupe 218KM, 160kW, benzyna (2002.09 - 2008.05) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Mercedes-benz KLASA C coupe (CL203) C 320 (203.764) coupe 218KM, 160kW, benzyna (2002.09 - 2008.05) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Mercedes-benz KLASA C coupe (CL203) C 320 (203.764) coupe 218KM, 160kW, benzyna (2002.09 - 2008.05) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Mercedes-benz KLASA C coupe (CL203) C 320 (203.764) coupe 218KM, 160kW, benzyna (2002.09 - 2008.05) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Mercedes-benz KLASA C coupe (CL203) C 320 (203.764) coupe 218KM, 160kW, benzyna (2002.09 - 2008.05) TRW
Pompa hamulcowa VEMO Mercedes-benz KLASA C coupe (CL203) C 320 (203.764) coupe 218KM, 160kW, benzyna (2002.09 - 2008.05) VEMO
Producent:FTE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
H20875.7.1
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
H20875.7.1
Jednostka:
sztuka
Średnica 1 [mm]: 20,6
Średnica 2 [mm]: 25,4
Czynnik wypełniający: Płyn hamulcowy
Suw [mm]: 37
Liczba otworów do mocowania: 2
Rozstaw srub mocujących: 90
Średnica otworu flanszy [mm]: 9
Długość całkowita [mm]: 216,5
Ilość połączeń: 4
Wymiar gwintu: M12x1
System hamulcowy: ATE
Materiał: Aluminium
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1452,00 zł
854,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9220084
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
9220084
Średnica 1 [mm]: 20,6
Średnica 2 [mm]: 25,4
Ilość połączeń: 4
Długość całkowita [mm]: 216,5
Wymiar gwintu: M12x1
System hamulcowy: TEVES
Materiał: Aluminium
Powierzchnia: Błyszczący
Średnica otworu flanszy [mm]: 9
Liczba otworów do mocowania: 2
Rozstaw srub mocujących: 90
Czynnik wypełniający: Płyn hamulcowy
Suw [mm]: 37
Ciężar [kg]: 0,7
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze