Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa KAWE do Mercedes-benz KLASA C T-Model (S202) C 200 T Kompressor (202.087) Kombi 163KM, 120kW, benzyna (2000.09 - 2001.03)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Mercedes-benz KLASA C T-Model (S202) C 200 T Kompressor (202.087) Kombi 163KM, 120kW, benzyna (2000.09 - 2001.03) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Mercedes-benz KLASA C T-Model (S202) C 200 T Kompressor (202.087) Kombi 163KM, 120kW, benzyna (2000.09 - 2001.03) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Mercedes-benz KLASA C T-Model (S202) C 200 T Kompressor (202.087) Kombi 163KM, 120kW, benzyna (2000.09 - 2001.03) ATE
Pompa hamulcowa BORG & BECK Mercedes-benz KLASA C T-Model (S202) C 200 T Kompressor (202.087) Kombi 163KM, 120kW, benzyna (2000.09 - 2001.03) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BREMBO Mercedes-benz KLASA C T-Model (S202) C 200 T Kompressor (202.087) Kombi 163KM, 120kW, benzyna (2000.09 - 2001.03) BREMBO
Pompa hamulcowa DELPHI Mercedes-benz KLASA C T-Model (S202) C 200 T Kompressor (202.087) Kombi 163KM, 120kW, benzyna (2000.09 - 2001.03) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Mercedes-benz KLASA C T-Model (S202) C 200 T Kompressor (202.087) Kombi 163KM, 120kW, benzyna (2000.09 - 2001.03) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Mercedes-benz KLASA C T-Model (S202) C 200 T Kompressor (202.087) Kombi 163KM, 120kW, benzyna (2000.09 - 2001.03) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Mercedes-benz KLASA C T-Model (S202) C 200 T Kompressor (202.087) Kombi 163KM, 120kW, benzyna (2000.09 - 2001.03) GIRLING
Pompa hamulcowa JURID Mercedes-benz KLASA C T-Model (S202) C 200 T Kompressor (202.087) Kombi 163KM, 120kW, benzyna (2000.09 - 2001.03) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Mercedes-benz KLASA C T-Model (S202) C 200 T Kompressor (202.087) Kombi 163KM, 120kW, benzyna (2000.09 - 2001.03) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Mercedes-benz KLASA C T-Model (S202) C 200 T Kompressor (202.087) Kombi 163KM, 120kW, benzyna (2000.09 - 2001.03) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Mercedes-benz KLASA C T-Model (S202) C 200 T Kompressor (202.087) Kombi 163KM, 120kW, benzyna (2000.09 - 2001.03) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAPCO Mercedes-benz KLASA C T-Model (S202) C 200 T Kompressor (202.087) Kombi 163KM, 120kW, benzyna (2000.09 - 2001.03) MAPCO
Pompa hamulcowa NK Mercedes-benz KLASA C T-Model (S202) C 200 T Kompressor (202.087) Kombi 163KM, 120kW, benzyna (2000.09 - 2001.03) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Mercedes-benz KLASA C T-Model (S202) C 200 T Kompressor (202.087) Kombi 163KM, 120kW, benzyna (2000.09 - 2001.03) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Mercedes-benz KLASA C T-Model (S202) C 200 T Kompressor (202.087) Kombi 163KM, 120kW, benzyna (2000.09 - 2001.03) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Mercedes-benz KLASA C T-Model (S202) C 200 T Kompressor (202.087) Kombi 163KM, 120kW, benzyna (2000.09 - 2001.03) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Mercedes-benz KLASA C T-Model (S202) C 200 T Kompressor (202.087) Kombi 163KM, 120kW, benzyna (2000.09 - 2001.03) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Mercedes-benz KLASA C T-Model (S202) C 200 T Kompressor (202.087) Kombi 163KM, 120kW, benzyna (2000.09 - 2001.03) TRW
Pompa hamulcowa VEMO Mercedes-benz KLASA C T-Model (S202) C 200 T Kompressor (202.087) Kombi 163KM, 120kW, benzyna (2000.09 - 2001.03) VEMO
Producent:KAWE

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B1344
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
B1344
Wymiar gwintu: 10 x 1 (1)
Otwór - śr. 1 [mm]: 23,81
Materiał: Aluminium
Wymiar gwintu: 12 x 1 (1)
Otwór o śr. 2 [mm]: 19,05
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B1498
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
B1498
System hamulcowy: ATE
Otwór - śr. 1 [mm]: 23,81
Otwór o śr. 2 [mm]: 20,64
Dla numeru artykułu: 1498
Wymiar gwintu: 12 x 1 (4)
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B1448
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
B1448
Otwór - śr. 1 [mm]: 23,81
Materiał: Aluminium
Otwór o śr. 2 [mm]: 19,05
Wymiar gwintu: 12 x 1 (3)
Dla numeru artykułu: 1448
System hamulcowy: TRW
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze