Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa BREMBO do Mercedes-benz T1 Autobus (B601) 210 2.3 Autobus 95KM, 70kW, benzyna (1982.07 - 1990.01)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Mercedes-benz T1 Autobus (B601) 210 2.3 Autobus 95KM, 70kW, benzyna (1982.07 - 1990.01) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa A.B.S. Mercedes-benz T1 Autobus (B601) 210 2.3 Autobus 95KM, 70kW, benzyna (1982.07 - 1990.01) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Mercedes-benz T1 Autobus (B601) 210 2.3 Autobus 95KM, 70kW, benzyna (1982.07 - 1990.01) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Mercedes-benz T1 Autobus (B601) 210 2.3 Autobus 95KM, 70kW, benzyna (1982.07 - 1990.01) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Mercedes-benz T1 Autobus (B601) 210 2.3 Autobus 95KM, 70kW, benzyna (1982.07 - 1990.01) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Mercedes-benz T1 Autobus (B601) 210 2.3 Autobus 95KM, 70kW, benzyna (1982.07 - 1990.01) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Mercedes-benz T1 Autobus (B601) 210 2.3 Autobus 95KM, 70kW, benzyna (1982.07 - 1990.01) BREMBO
Pompa hamulcowa DELPHI Mercedes-benz T1 Autobus (B601) 210 2.3 Autobus 95KM, 70kW, benzyna (1982.07 - 1990.01) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Mercedes-benz T1 Autobus (B601) 210 2.3 Autobus 95KM, 70kW, benzyna (1982.07 - 1990.01) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Mercedes-benz T1 Autobus (B601) 210 2.3 Autobus 95KM, 70kW, benzyna (1982.07 - 1990.01) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Mercedes-benz T1 Autobus (B601) 210 2.3 Autobus 95KM, 70kW, benzyna (1982.07 - 1990.01) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Mercedes-benz T1 Autobus (B601) 210 2.3 Autobus 95KM, 70kW, benzyna (1982.07 - 1990.01) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Mercedes-benz T1 Autobus (B601) 210 2.3 Autobus 95KM, 70kW, benzyna (1982.07 - 1990.01) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Mercedes-benz T1 Autobus (B601) 210 2.3 Autobus 95KM, 70kW, benzyna (1982.07 - 1990.01) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Mercedes-benz T1 Autobus (B601) 210 2.3 Autobus 95KM, 70kW, benzyna (1982.07 - 1990.01) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Mercedes-benz T1 Autobus (B601) 210 2.3 Autobus 95KM, 70kW, benzyna (1982.07 - 1990.01) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Mercedes-benz T1 Autobus (B601) 210 2.3 Autobus 95KM, 70kW, benzyna (1982.07 - 1990.01) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Mercedes-benz T1 Autobus (B601) 210 2.3 Autobus 95KM, 70kW, benzyna (1982.07 - 1990.01) LPR
Pompa hamulcowa MAXGEAR Mercedes-benz T1 Autobus (B601) 210 2.3 Autobus 95KM, 70kW, benzyna (1982.07 - 1990.01) MAXGEAR
Pompa hamulcowa MEYLE Mercedes-benz T1 Autobus (B601) 210 2.3 Autobus 95KM, 70kW, benzyna (1982.07 - 1990.01) MEYLE
Pompa hamulcowa NK Mercedes-benz T1 Autobus (B601) 210 2.3 Autobus 95KM, 70kW, benzyna (1982.07 - 1990.01) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Mercedes-benz T1 Autobus (B601) 210 2.3 Autobus 95KM, 70kW, benzyna (1982.07 - 1990.01) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Mercedes-benz T1 Autobus (B601) 210 2.3 Autobus 95KM, 70kW, benzyna (1982.07 - 1990.01) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Mercedes-benz T1 Autobus (B601) 210 2.3 Autobus 95KM, 70kW, benzyna (1982.07 - 1990.01) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Mercedes-benz T1 Autobus (B601) 210 2.3 Autobus 95KM, 70kW, benzyna (1982.07 - 1990.01) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Mercedes-benz T1 Autobus (B601) 210 2.3 Autobus 95KM, 70kW, benzyna (1982.07 - 1990.01) TRW
Producent:BREMBO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BREMBO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
M 50 005
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREMBO
Kod:
M 50 005
Jednostka:
sztuka
System hamulcowy: ATE
Wymiar gwintu: 10 x 1 (2)
Otwór o śr[mm]: 25,4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 646,00 zł
349,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BREMBO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
M 50 039
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREMBO
Kod:
M 50 039
Jednostka:
sztuka
Wymiar gwintu: 10 x 1 (2)
System hamulcowy: ATE
Otwór o śr[mm]: 23,81
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 770,00 zł
428,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze