Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa FTE do Renault THALIA I (LB_) 1.4 (LB17) sedan 98KM, 72kW, benzyna (2000.05 - 2009.02)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa BREMBO Renault THALIA I (LB_) 1.4 (LB17) sedan 98KM, 72kW, benzyna (2000.05 - 2009.02) BREMBO
Pompa hamulcowa A.B.S. Renault THALIA I (LB_) 1.4 (LB17) sedan 98KM, 72kW, benzyna (2000.05 - 2009.02) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Renault THALIA I (LB_) 1.4 (LB17) sedan 98KM, 72kW, benzyna (2000.05 - 2009.02) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Renault THALIA I (LB_) 1.4 (LB17) sedan 98KM, 72kW, benzyna (2000.05 - 2009.02) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Renault THALIA I (LB_) 1.4 (LB17) sedan 98KM, 72kW, benzyna (2000.05 - 2009.02) BOSCH
Pompa hamulcowa CIFAM Renault THALIA I (LB_) 1.4 (LB17) sedan 98KM, 72kW, benzyna (2000.05 - 2009.02) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Renault THALIA I (LB_) 1.4 (LB17) sedan 98KM, 72kW, benzyna (2000.05 - 2009.02) DELPHI
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Renault THALIA I (LB_) 1.4 (LB17) sedan 98KM, 72kW, benzyna (2000.05 - 2009.02) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa FERODO Renault THALIA I (LB_) 1.4 (LB17) sedan 98KM, 72kW, benzyna (2000.05 - 2009.02) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Renault THALIA I (LB_) 1.4 (LB17) sedan 98KM, 72kW, benzyna (2000.05 - 2009.02) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Renault THALIA I (LB_) 1.4 (LB17) sedan 98KM, 72kW, benzyna (2000.05 - 2009.02) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Renault THALIA I (LB_) 1.4 (LB17) sedan 98KM, 72kW, benzyna (2000.05 - 2009.02) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Renault THALIA I (LB_) 1.4 (LB17) sedan 98KM, 72kW, benzyna (2000.05 - 2009.02) HELLA
Pompa hamulcowa JP GROUP Renault THALIA I (LB_) 1.4 (LB17) sedan 98KM, 72kW, benzyna (2000.05 - 2009.02) JP GROUP
Pompa hamulcowa JURID Renault THALIA I (LB_) 1.4 (LB17) sedan 98KM, 72kW, benzyna (2000.05 - 2009.02) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Renault THALIA I (LB_) 1.4 (LB17) sedan 98KM, 72kW, benzyna (2000.05 - 2009.02) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Renault THALIA I (LB_) 1.4 (LB17) sedan 98KM, 72kW, benzyna (2000.05 - 2009.02) LPR
Pompa hamulcowa MAPCO Renault THALIA I (LB_) 1.4 (LB17) sedan 98KM, 72kW, benzyna (2000.05 - 2009.02) MAPCO
Pompa hamulcowa MAXGEAR Renault THALIA I (LB_) 1.4 (LB17) sedan 98KM, 72kW, benzyna (2000.05 - 2009.02) MAXGEAR
Pompa hamulcowa METELLI Renault THALIA I (LB_) 1.4 (LB17) sedan 98KM, 72kW, benzyna (2000.05 - 2009.02) METELLI
Pompa hamulcowa NK Renault THALIA I (LB_) 1.4 (LB17) sedan 98KM, 72kW, benzyna (2000.05 - 2009.02) NK
Pompa hamulcowa SAMKO Renault THALIA I (LB_) 1.4 (LB17) sedan 98KM, 72kW, benzyna (2000.05 - 2009.02) SAMKO
Pompa hamulcowa SWAG Renault THALIA I (LB_) 1.4 (LB17) sedan 98KM, 72kW, benzyna (2000.05 - 2009.02) SWAG
Pompa hamulcowa TEXTAR Renault THALIA I (LB_) 1.4 (LB17) sedan 98KM, 72kW, benzyna (2000.05 - 2009.02) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Renault THALIA I (LB_) 1.4 (LB17) sedan 98KM, 72kW, benzyna (2000.05 - 2009.02) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Renault THALIA I (LB_) 1.4 (LB17) sedan 98KM, 72kW, benzyna (2000.05 - 2009.02) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Renault THALIA I (LB_) 1.4 (LB17) sedan 98KM, 72kW, benzyna (2000.05 - 2009.02) TRW
Producent:FTE

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
H209081.0.1
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
H209081.0.1
Jednostka:
sztuka
Średnica tłoka [mm]: 20,64
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Suw [mm]: 32,8
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 498,00 zł
262,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
H209083.0.1
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
H209083.0.1
Jednostka:
sztuka
Średnica tłoka [mm]: 20,64
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Suw [mm]: 33,3
Rozmiar gwintu 2: 2x M12x1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 557,00 zł
293,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
H209080.0.1
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
H209080.0.1
Jednostka:
sztuka
Średnica tłoka [mm]: 20,64
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Suw [mm]: 32,5
Długość całkowita [mm]: 237,1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 561,00 zł
295,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9220102
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
9220102
Średnica tłoka [mm]: 20,6
Ilość połączeń: 2
Długość całkowita [mm]: 237,1
Rozmiar gwintu 1: M10x1
Rozmiar gwintu 2: M12x1
System hamulcowy: TEVES
Materiał: Aluminium
Powierzchnia: Błyszczący
Średnica otworu flanszy [mm]: 9
Liczba otworów do mocowania: 2
Rozstaw srub mocujących: 60
Czynnik wypełniający: Płyn hamulcowy
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Suw [mm]: 33
Ciężar [kg]: 0,584
Do 100 dni na zwrot
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9220103
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
9220103
Średnica tłoka [mm]: 20,6
Ilość połączeń: 2
Długość całkowita [mm]: 181
Rozmiar gwintu 1: M10x1
Rozmiar gwintu 2: M12x1
System hamulcowy: BENDIX
Materiał: Aluminium
Powierzchnia: Błyszczący
Średnica otworu flanszy [mm]: 8,5
Liczba otworów do mocowania: 2
Rozstaw srub mocujących: 60
Czynnik wypełniający: Płyn hamulcowy
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Suw [mm]: 33
Ciężar [kg]: 0,57
Do 100 dni na zwrot
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9220104
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
9220104
Średnica tłoka [mm]: 20,6
Ilość połączeń: 4
Rozmiar gwintu 1: 2x M10x1
Rozmiar gwintu 2: 2x M12x1
System hamulcowy: BENDIX
Materiał: Aluminium
Powierzchnia: Błyszczący
Średnica otworu flanszy [mm]: 8,5
Liczba otworów do mocowania: 2
Rozstaw srub mocujących: 60
Czynnik wypełniający: Płyn hamulcowy
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Suw [mm]: 33
Ciężar [kg]: 0,58
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze