Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa FERODO do Volvo S40 I (644) 1.8 sedan 116KM, 85kW, benzyna (2001.06 - 2003.08)

Pompa hamulcowa A.B.S. Volvo S40 I (644) 1.8 sedan 116KM, 85kW, benzyna (2001.06 - 2003.08) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Volvo S40 I (644) 1.8 sedan 116KM, 85kW, benzyna (2001.06 - 2003.08) ABE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Volvo S40 I (644) 1.8 sedan 116KM, 85kW, benzyna (2001.06 - 2003.08) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Volvo S40 I (644) 1.8 sedan 116KM, 85kW, benzyna (2001.06 - 2003.08) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Volvo S40 I (644) 1.8 sedan 116KM, 85kW, benzyna (2001.06 - 2003.08) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Volvo S40 I (644) 1.8 sedan 116KM, 85kW, benzyna (2001.06 - 2003.08) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Volvo S40 I (644) 1.8 sedan 116KM, 85kW, benzyna (2001.06 - 2003.08) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Volvo S40 I (644) 1.8 sedan 116KM, 85kW, benzyna (2001.06 - 2003.08) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Volvo S40 I (644) 1.8 sedan 116KM, 85kW, benzyna (2001.06 - 2003.08) ERT
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Volvo S40 I (644) 1.8 sedan 116KM, 85kW, benzyna (2001.06 - 2003.08) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa FERODO Volvo S40 I (644) 1.8 sedan 116KM, 85kW, benzyna (2001.06 - 2003.08) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Volvo S40 I (644) 1.8 sedan 116KM, 85kW, benzyna (2001.06 - 2003.08) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Volvo S40 I (644) 1.8 sedan 116KM, 85kW, benzyna (2001.06 - 2003.08) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Volvo S40 I (644) 1.8 sedan 116KM, 85kW, benzyna (2001.06 - 2003.08) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Volvo S40 I (644) 1.8 sedan 116KM, 85kW, benzyna (2001.06 - 2003.08) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Volvo S40 I (644) 1.8 sedan 116KM, 85kW, benzyna (2001.06 - 2003.08) JURID
Pompa hamulcowa KAMOKA Volvo S40 I (644) 1.8 sedan 116KM, 85kW, benzyna (2001.06 - 2003.08) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Volvo S40 I (644) 1.8 sedan 116KM, 85kW, benzyna (2001.06 - 2003.08) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Volvo S40 I (644) 1.8 sedan 116KM, 85kW, benzyna (2001.06 - 2003.08) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Volvo S40 I (644) 1.8 sedan 116KM, 85kW, benzyna (2001.06 - 2003.08) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa METELLI Volvo S40 I (644) 1.8 sedan 116KM, 85kW, benzyna (2001.06 - 2003.08) METELLI
Pompa hamulcowa REMSA Volvo S40 I (644) 1.8 sedan 116KM, 85kW, benzyna (2001.06 - 2003.08) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Volvo S40 I (644) 1.8 sedan 116KM, 85kW, benzyna (2001.06 - 2003.08) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Volvo S40 I (644) 1.8 sedan 116KM, 85kW, benzyna (2001.06 - 2003.08) SAMKO
Pompa hamulcowa TRISCAN Volvo S40 I (644) 1.8 sedan 116KM, 85kW, benzyna (2001.06 - 2003.08) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Volvo S40 I (644) 1.8 sedan 116KM, 85kW, benzyna (2001.06 - 2003.08) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Volvo S40 I (644) 1.8 sedan 116KM, 85kW, benzyna (2001.06 - 2003.08) VALEO
Producent:FERODO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FERODO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
FHM1296
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FHM1296
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  24
Materiał:  Aluminium
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Długożć opakowania [cm]:  22,1
Szerokość opakowania [cm]:  8,2
Wysokość opakowania [cm]:  8
Do 100 dni na zwrot
605,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze