Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa ABE do Volvo S40 I (644) 1.9 DI sedan 102KM, 75kW, olej napędowy (2000.07 - 2003.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Volvo S40 I (644) 1.9 DI sedan 102KM, 75kW, olej napędowy (2000.07 - 2003.12) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Volvo S40 I (644) 1.9 DI sedan 102KM, 75kW, olej napędowy (2000.07 - 2003.12) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Volvo S40 I (644) 1.9 DI sedan 102KM, 75kW, olej napędowy (2000.07 - 2003.12) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Volvo S40 I (644) 1.9 DI sedan 102KM, 75kW, olej napędowy (2000.07 - 2003.12) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Volvo S40 I (644) 1.9 DI sedan 102KM, 75kW, olej napędowy (2000.07 - 2003.12) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Volvo S40 I (644) 1.9 DI sedan 102KM, 75kW, olej napędowy (2000.07 - 2003.12) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Volvo S40 I (644) 1.9 DI sedan 102KM, 75kW, olej napędowy (2000.07 - 2003.12) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Volvo S40 I (644) 1.9 DI sedan 102KM, 75kW, olej napędowy (2000.07 - 2003.12) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Volvo S40 I (644) 1.9 DI sedan 102KM, 75kW, olej napędowy (2000.07 - 2003.12) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Volvo S40 I (644) 1.9 DI sedan 102KM, 75kW, olej napędowy (2000.07 - 2003.12) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Volvo S40 I (644) 1.9 DI sedan 102KM, 75kW, olej napędowy (2000.07 - 2003.12) ERT
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Volvo S40 I (644) 1.9 DI sedan 102KM, 75kW, olej napędowy (2000.07 - 2003.12) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa FERODO Volvo S40 I (644) 1.9 DI sedan 102KM, 75kW, olej napędowy (2000.07 - 2003.12) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Volvo S40 I (644) 1.9 DI sedan 102KM, 75kW, olej napędowy (2000.07 - 2003.12) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Volvo S40 I (644) 1.9 DI sedan 102KM, 75kW, olej napędowy (2000.07 - 2003.12) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Volvo S40 I (644) 1.9 DI sedan 102KM, 75kW, olej napędowy (2000.07 - 2003.12) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Volvo S40 I (644) 1.9 DI sedan 102KM, 75kW, olej napędowy (2000.07 - 2003.12) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Volvo S40 I (644) 1.9 DI sedan 102KM, 75kW, olej napędowy (2000.07 - 2003.12) JURID
Pompa hamulcowa KAMOKA Volvo S40 I (644) 1.9 DI sedan 102KM, 75kW, olej napędowy (2000.07 - 2003.12) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Volvo S40 I (644) 1.9 DI sedan 102KM, 75kW, olej napędowy (2000.07 - 2003.12) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Volvo S40 I (644) 1.9 DI sedan 102KM, 75kW, olej napędowy (2000.07 - 2003.12) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Volvo S40 I (644) 1.9 DI sedan 102KM, 75kW, olej napędowy (2000.07 - 2003.12) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa METELLI Volvo S40 I (644) 1.9 DI sedan 102KM, 75kW, olej napędowy (2000.07 - 2003.12) METELLI
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Volvo S40 I (644) 1.9 DI sedan 102KM, 75kW, olej napędowy (2000.07 - 2003.12) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Volvo S40 I (644) 1.9 DI sedan 102KM, 75kW, olej napędowy (2000.07 - 2003.12) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Volvo S40 I (644) 1.9 DI sedan 102KM, 75kW, olej napędowy (2000.07 - 2003.12) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Volvo S40 I (644) 1.9 DI sedan 102KM, 75kW, olej napędowy (2000.07 - 2003.12) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Volvo S40 I (644) 1.9 DI sedan 102KM, 75kW, olej napędowy (2000.07 - 2003.12) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Volvo S40 I (644) 1.9 DI sedan 102KM, 75kW, olej napędowy (2000.07 - 2003.12) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Volvo S40 I (644) 1.9 DI sedan 102KM, 75kW, olej napędowy (2000.07 - 2003.12) TRW
Producent:ABE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ABE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
C9V004ABE
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ABE
Kod:
C9V004ABE
Jednostka:
sztuka
Otwór o śr[mm]: 23,81
Wymiar gwintu: 10 x 1 (2)
Średnica tłoka [mm]: 23,81
Materiał: Aluminium
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 842,00 zł
468,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze