Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa TOPRAN do Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.0 TSI liftback 86KM, 63kW, benzyna (2017.01 - 2018.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa METELLI Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.0 TSI liftback 86KM, 63kW, benzyna (2017.01 - 2018.07) METELLI
Pompa hamulcowa A.B.S. Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.0 TSI liftback 86KM, 63kW, benzyna (2017.01 - 2018.07) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.0 TSI liftback 86KM, 63kW, benzyna (2017.01 - 2018.07) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.0 TSI liftback 86KM, 63kW, benzyna (2017.01 - 2018.07) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.0 TSI liftback 86KM, 63kW, benzyna (2017.01 - 2018.07) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.0 TSI liftback 86KM, 63kW, benzyna (2017.01 - 2018.07) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.0 TSI liftback 86KM, 63kW, benzyna (2017.01 - 2018.07) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.0 TSI liftback 86KM, 63kW, benzyna (2017.01 - 2018.07) DELPHI
Pompa hamulcowa FTE Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.0 TSI liftback 86KM, 63kW, benzyna (2017.01 - 2018.07) FTE
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.0 TSI liftback 86KM, 63kW, benzyna (2017.01 - 2018.07) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.0 TSI liftback 86KM, 63kW, benzyna (2017.01 - 2018.07) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.0 TSI liftback 86KM, 63kW, benzyna (2017.01 - 2018.07) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.0 TSI liftback 86KM, 63kW, benzyna (2017.01 - 2018.07) LPR
Pompa hamulcowa SAMKO Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.0 TSI liftback 86KM, 63kW, benzyna (2017.01 - 2018.07) SAMKO
Pompa hamulcowa TOPRAN Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.0 TSI liftback 86KM, 63kW, benzyna (2017.01 - 2018.07) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRW Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.0 TSI liftback 86KM, 63kW, benzyna (2017.01 - 2018.07) TRW
Producent:TOPRAN

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TOPRAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
120 119
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TOPRAN
Kod:
120 119
Jednostka:
sztuka
Średnica tłoka [mm]: 23,81
Materiał: Odlew aluminiowy
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Przełącznik: Z włącznikiem żwiateł STOP
Ilość biegunów: 4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze śrubą
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z nakrętkami
Liczba otworów do mocowania: 2
System hamulcowy: ATE
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 450,00 zł
237,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
TOPRAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
120 120
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TOPRAN
Kod:
120 120
Jednostka:
sztuka
Średnica tłoka [mm]: 25,40
Materiał: Odlew aluminiowy
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Przełącznik: Z włącznikiem żwiateł STOP
Ilość biegunów: 4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze śrubą
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z nakrętkami
Liczba otworów do mocowania: 2
System hamulcowy: TRW
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 410,00 zł
216,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TOPRAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
117 165
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TOPRAN
Kod:
117 165
Jednostka:
sztuka
Średnica tłoka [mm]: 23,81
Materiał: Odlew aluminiowy
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Przełącznik: Z włącznikiem żwiateł STOP
Ilość biegunów: 4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze śrubą
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z nakrętkami
Liczba otworów do mocowania: 2
System hamulcowy: TRW
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 428,00 zł
225,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze