Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa oleju VAICO do Volvo S80 II (124) 1.6 D DRIVe sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2010.01 - 2011.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa oleju VICTOR REINZ Volvo S80 II (124) 1.6 D DRIVe sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2010.01 - 2011.12) VICTOR REINZ
Pompa oleju MAGNETI MARELLI Volvo S80 II (124) 1.6 D DRIVe sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2010.01 - 2011.12) MAGNETI MARELLI
Pompa oleju PIERBURG Volvo S80 II (124) 1.6 D DRIVe sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2010.01 - 2011.12) PIERBURG
Pompa oleju TOPRAN Volvo S80 II (124) 1.6 D DRIVe sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2010.01 - 2011.12) TOPRAN
Pompa oleju ABAKUS Volvo S80 II (124) 1.6 D DRIVe sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2010.01 - 2011.12) ABAKUS
Pompa oleju ASHIKA Volvo S80 II (124) 1.6 D DRIVe sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2010.01 - 2011.12) ASHIKA
Pompa oleju BLUE PRINT Volvo S80 II (124) 1.6 D DRIVe sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2010.01 - 2011.12) BLUE PRINT
Pompa oleju ET ENGINETEAM Volvo S80 II (124) 1.6 D DRIVe sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2010.01 - 2011.12) ET ENGINETEAM
Pompa oleju FAI AUTOPARTS Volvo S80 II (124) 1.6 D DRIVe sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2010.01 - 2011.12) FAI AUTOPARTS
Pompa oleju FAST Volvo S80 II (124) 1.6 D DRIVe sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2010.01 - 2011.12) FAST
Pompa oleju FEBI BILSTEIN Volvo S80 II (124) 1.6 D DRIVe sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2010.01 - 2011.12) FEBI BILSTEIN
Pompa oleju FRECCIA Volvo S80 II (124) 1.6 D DRIVe sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2010.01 - 2011.12) FRECCIA
Pompa oleju GLASER Volvo S80 II (124) 1.6 D DRIVe sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2010.01 - 2011.12) GLASER
Pompa oleju GT-BERGMANN AUTOMOTIVE Volvo S80 II (124) 1.6 D DRIVe sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2010.01 - 2011.12) GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Pompa oleju HART Volvo S80 II (124) 1.6 D DRIVe sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2010.01 - 2011.12) HART
Pompa oleju JAPANPARTS Volvo S80 II (124) 1.6 D DRIVe sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2010.01 - 2011.12) JAPANPARTS
Pompa oleju JAPKO Volvo S80 II (124) 1.6 D DRIVe sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2010.01 - 2011.12) JAPKO
Pompa oleju JPN Volvo S80 II (124) 1.6 D DRIVe sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2010.01 - 2011.12) JPN
Pompa oleju MAPCO Volvo S80 II (124) 1.6 D DRIVe sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2010.01 - 2011.12) MAPCO
Pompa oleju MAXGEAR Volvo S80 II (124) 1.6 D DRIVe sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2010.01 - 2011.12) MAXGEAR
Pompa oleju METZGER Volvo S80 II (124) 1.6 D DRIVe sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2010.01 - 2011.12) METZGER
Pompa oleju NTY Volvo S80 II (124) 1.6 D DRIVe sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2010.01 - 2011.12) NTY
Pompa oleju SWAG Volvo S80 II (124) 1.6 D DRIVe sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2010.01 - 2011.12) SWAG
Pompa oleju VAICO Volvo S80 II (124) 1.6 D DRIVe sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2010.01 - 2011.12) VAICO
Producent:VAICO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V42-0467
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V42-0467
Jednostka:
sztuka
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z wałem korbowym z pierścieniami uszczelniającymi
Ciężar [kg]: 1,5041
Szerokość opakowania [cm]: 16,2
Wysokość opakowania [cm]: 18,2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1219,00 zł
717,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa oleju

Niskie ciśnienie oleju w silniku - uszkodzenie pompy oleju. Kup u nas nawet 40% taniej

Jakie objaw daje uszkodzona pompa oleju? Co jeszcze może wpływać na niskie ciśnienie oleju w układzie smarowania?

„Mam problem z niskim ciśnieniem oleju w silniku. Czy to może być wina pompy oleju? A jeśli tak, to czy muszę ją wymieniać?” Tak, problemy z utrzymaniem odpowiedniego ciśnienia w silniku mogą wynikać z awarii pompy i wówczas zdecydowanie należy ją wymienić. Jak najszybciej. Ale mogą też wynikać z innych przyczyn, które należy wcześniej wykluczyć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze