Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy MAPCO do Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.5 TDI quattro sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.07 - 2000.04)

Regulacja dynamiki jazdy A.B.S. Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.5 TDI quattro sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.07 - 2000.04) A.B.S.
Regulacja dynamiki jazdy JPN Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.5 TDI quattro sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.07 - 2000.04) JPN
Regulacja dynamiki jazdy ABAKUS Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.5 TDI quattro sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.07 - 2000.04) ABAKUS
Regulacja dynamiki jazdy AUTLOG Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.5 TDI quattro sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.07 - 2000.04) AUTLOG
Regulacja dynamiki jazdy BOSCH Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.5 TDI quattro sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.07 - 2000.04) BOSCH
Regulacja dynamiki jazdy BREMI Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.5 TDI quattro sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.07 - 2000.04) BREMI
Regulacja dynamiki jazdy ESEN SKV Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.5 TDI quattro sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.07 - 2000.04) ESEN SKV
Regulacja dynamiki jazdy FEBI BILSTEIN Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.5 TDI quattro sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.07 - 2000.04) FEBI BILSTEIN
Regulacja dynamiki jazdy GSP Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.5 TDI quattro sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.07 - 2000.04) GSP
Regulacja dynamiki jazdy HERTH+BUSS ELPARTS Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.5 TDI quattro sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.07 - 2000.04) HERTH+BUSS ELPARTS
Regulacja dynamiki jazdy JP GROUP Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.5 TDI quattro sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.07 - 2000.04) JP GROUP
Regulacja dynamiki jazdy KAMOKA Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.5 TDI quattro sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.07 - 2000.04) KAMOKA
Regulacja dynamiki jazdy KAWE Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.5 TDI quattro sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.07 - 2000.04) KAWE
Regulacja dynamiki jazdy MAPCO Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.5 TDI quattro sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.07 - 2000.04) MAPCO
Regulacja dynamiki jazdy MAXGEAR Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.5 TDI quattro sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.07 - 2000.04) MAXGEAR
Regulacja dynamiki jazdy METZGER Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.5 TDI quattro sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.07 - 2000.04) METZGER
Regulacja dynamiki jazdy NK Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.5 TDI quattro sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.07 - 2000.04) NK
Regulacja dynamiki jazdy NTY Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.5 TDI quattro sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.07 - 2000.04) NTY
Regulacja dynamiki jazdy SWAG Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.5 TDI quattro sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.07 - 2000.04) SWAG
Regulacja dynamiki jazdy TEXTAR Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.5 TDI quattro sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.07 - 2000.04) TEXTAR
Regulacja dynamiki jazdy TOPRAN Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.5 TDI quattro sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.07 - 2000.04) TOPRAN
Regulacja dynamiki jazdy TRISCAN Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.5 TDI quattro sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.07 - 2000.04) TRISCAN
Regulacja dynamiki jazdy VEMO Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.5 TDI quattro sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.07 - 2000.04) VEMO
Regulacja dynamiki jazdy VIKA Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.5 TDI quattro sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.07 - 2000.04) VIKA
Producent:MAPCO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
76997
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
76997
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Ilość zębów:  45
Szerokość [mm]:  11
Średnica wewnętrzna [mm]:  77
Średnica zewnętrzna [mm]:  80,9
Do 100 dni na zwrot
91,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >
ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >
ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >
ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze