Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy HOFFER do Citroën JUMPY Autobus (V_) 2.0 BlueHDi 150 Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Regulacja dynamiki jazdy A.B.S. Citroën JUMPY Autobus (V_) 2.0 BlueHDi 150 Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) A.B.S.
Regulacja dynamiki jazdy BLUE PRINT Citroën JUMPY Autobus (V_) 2.0 BlueHDi 150 Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) BLUE PRINT
Regulacja dynamiki jazdy FAST Citroën JUMPY Autobus (V_) 2.0 BlueHDi 150 Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) FAST
Regulacja dynamiki jazdy FEBI BILSTEIN Citroën JUMPY Autobus (V_) 2.0 BlueHDi 150 Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Regulacja dynamiki jazdy GSP Citroën JUMPY Autobus (V_) 2.0 BlueHDi 150 Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) GSP
Regulacja dynamiki jazdy HERTH+BUSS ELPARTS Citroën JUMPY Autobus (V_) 2.0 BlueHDi 150 Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Regulacja dynamiki jazdy HOFFER Citroën JUMPY Autobus (V_) 2.0 BlueHDi 150 Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) HOFFER
Regulacja dynamiki jazdy KAWE Citroën JUMPY Autobus (V_) 2.0 BlueHDi 150 Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) KAWE
Regulacja dynamiki jazdy MEAT & DORIA Citroën JUMPY Autobus (V_) 2.0 BlueHDi 150 Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) MEAT & DORIA
Regulacja dynamiki jazdy MOBILETRON Citroën JUMPY Autobus (V_) 2.0 BlueHDi 150 Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) MOBILETRON
Regulacja dynamiki jazdy OPTIMAL Citroën JUMPY Autobus (V_) 2.0 BlueHDi 150 Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) OPTIMAL
Regulacja dynamiki jazdy SIDAT Citroën JUMPY Autobus (V_) 2.0 BlueHDi 150 Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) SIDAT
Regulacja dynamiki jazdy SWAG Citroën JUMPY Autobus (V_) 2.0 BlueHDi 150 Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) SWAG
Regulacja dynamiki jazdy TOPRAN Citroën JUMPY Autobus (V_) 2.0 BlueHDi 150 Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) TOPRAN
Regulacja dynamiki jazdy TRISCAN Citroën JUMPY Autobus (V_) 2.0 BlueHDi 150 Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) TRISCAN
Regulacja dynamiki jazdy VEMO Citroën JUMPY Autobus (V_) 2.0 BlueHDi 150 Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) VEMO
Producent:HOFFER

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HOFFER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
82901221
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HOFFER
Kod:
82901221
Lokalizacja w aucie: Oś tylna
Ilość biegunów: 2
Kolor wtyczki: Czarny
Liczba otworów do mocowania: 1
Dla numeru OE: 9809926580
Do 100 dni na zwrot
HOFFER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
82901222
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HOFFER
Kod:
82901222
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Ilość biegunów: 2
Kolor wtyczki: Czarny
Liczba otworów do mocowania: 1
Dla numeru OE: 9806039580
Długość kabli: 830
Długość całkowita [mm]: 920
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >
ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >
ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >
ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze