Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy MAXGEAR do Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Regulacja dynamiki jazdy A.B.S. Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) A.B.S.
Regulacja dynamiki jazdy ABE Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) ABE
Regulacja dynamiki jazdy ATE Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) ATE
Regulacja dynamiki jazdy AUTOFREN SEINSA Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) AUTOFREN SEINSA
Regulacja dynamiki jazdy BREMI Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) BREMI
Regulacja dynamiki jazdy DELPHI Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) DELPHI
Regulacja dynamiki jazdy ERA Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) ERA
Regulacja dynamiki jazdy ERT Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) ERT
Regulacja dynamiki jazdy GSP Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) GSP
Regulacja dynamiki jazdy HELLA Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) HELLA
Regulacja dynamiki jazdy IPD Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) IPD
Regulacja dynamiki jazdy KAWE Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) KAWE
Regulacja dynamiki jazdy MAPCO Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) MAPCO
Regulacja dynamiki jazdy MAXGEAR Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) MAXGEAR
Regulacja dynamiki jazdy MOBILETRON Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) MOBILETRON
Regulacja dynamiki jazdy NK Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) NK
Regulacja dynamiki jazdy OEM Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) OEM
Regulacja dynamiki jazdy TOMEX BRAKES Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) TOMEX BRAKES
Regulacja dynamiki jazdy TRISCAN Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) TRISCAN
Regulacja dynamiki jazdy TRW Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) TRW
Regulacja dynamiki jazdy VAICO Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) VAICO
Regulacja dynamiki jazdy VEMO Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MAXGEAR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
27-0778
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
27-0778
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z tyłu
Średnica wewnętrzna [mm]: 43,9
Średnica zewnętrzna [mm]: 66,2
Szerokość [mm]: 11,6
Ilość zębów: 44
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 77,00 zł
32,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >
ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >
ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >
ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze