Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy TEXTAR do Mercedes-benz SPRINTER 5-t Platforma / podwozie (B907) 516 CDI (907.153, 907.155, 907.253, 907.255) Platforma / podwozie 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Regulacja dynamiki jazdy BOSCH Mercedes-benz SPRINTER 5-t Platforma / podwozie (B907) 516 CDI (907.153, 907.155, 907.253, 907.255) Platforma / podwozie 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) BOSCH
Regulacja dynamiki jazdy ESEN SKV Mercedes-benz SPRINTER 5-t Platforma / podwozie (B907) 516 CDI (907.153, 907.155, 907.253, 907.255) Platforma / podwozie 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) ESEN SKV
Regulacja dynamiki jazdy FAST Mercedes-benz SPRINTER 5-t Platforma / podwozie (B907) 516 CDI (907.153, 907.155, 907.253, 907.255) Platforma / podwozie 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) FAST
Regulacja dynamiki jazdy HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz SPRINTER 5-t Platforma / podwozie (B907) 516 CDI (907.153, 907.155, 907.253, 907.255) Platforma / podwozie 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Regulacja dynamiki jazdy METZGER Mercedes-benz SPRINTER 5-t Platforma / podwozie (B907) 516 CDI (907.153, 907.155, 907.253, 907.255) Platforma / podwozie 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) METZGER
Regulacja dynamiki jazdy MEYLE Mercedes-benz SPRINTER 5-t Platforma / podwozie (B907) 516 CDI (907.153, 907.155, 907.253, 907.255) Platforma / podwozie 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) MEYLE
Regulacja dynamiki jazdy MOBILETRON Mercedes-benz SPRINTER 5-t Platforma / podwozie (B907) 516 CDI (907.153, 907.155, 907.253, 907.255) Platforma / podwozie 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) MOBILETRON
Regulacja dynamiki jazdy OEM Mercedes-benz SPRINTER 5-t Platforma / podwozie (B907) 516 CDI (907.153, 907.155, 907.253, 907.255) Platforma / podwozie 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) OEM
Regulacja dynamiki jazdy TEXTAR Mercedes-benz SPRINTER 5-t Platforma / podwozie (B907) 516 CDI (907.153, 907.155, 907.253, 907.255) Platforma / podwozie 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) TEXTAR
Regulacja dynamiki jazdy TOPRAN Mercedes-benz SPRINTER 5-t Platforma / podwozie (B907) 516 CDI (907.153, 907.155, 907.253, 907.255) Platforma / podwozie 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) TOPRAN
Regulacja dynamiki jazdy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz SPRINTER 5-t Platforma / podwozie (B907) 516 CDI (907.153, 907.155, 907.253, 907.255) Platforma / podwozie 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Regulacja dynamiki jazdy TRW Mercedes-benz SPRINTER 5-t Platforma / podwozie (B907) 516 CDI (907.153, 907.155, 907.253, 907.255) Platforma / podwozie 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) TRW
Regulacja dynamiki jazdy VEMO Mercedes-benz SPRINTER 5-t Platforma / podwozie (B907) 516 CDI (907.153, 907.155, 907.253, 907.255) Platforma / podwozie 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) VEMO
Producent:TEXTAR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TEXTAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
45048500
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TEXTAR
Kod:
45048500
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z tyłu
Długość [mm]: 72
Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
Długożć opakowania [cm]: 3,5
Szerokość opakowania [cm]: 3,5
Wysokość opakowania [cm]: 7,8
Ciężar [kg]: 0,007
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 469,00 zł
247,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >
ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >
ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >
ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze