Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy EFI AUTOMOTIVE do Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 16V (JZ0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, benzyna (2009.02 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Regulacja dynamiki jazdy A.B.S. Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 16V (JZ0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, benzyna (2009.02 - obecnie) A.B.S.
Regulacja dynamiki jazdy ABAKUS Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 16V (JZ0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, benzyna (2009.02 - obecnie) ABAKUS
Regulacja dynamiki jazdy ABE Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 16V (JZ0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, benzyna (2009.02 - obecnie) ABE
Regulacja dynamiki jazdy ATE Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 16V (JZ0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, benzyna (2009.02 - obecnie) ATE
Regulacja dynamiki jazdy AUTLOG Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 16V (JZ0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, benzyna (2009.02 - obecnie) AUTLOG
Regulacja dynamiki jazdy AUTOFREN SEINSA Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 16V (JZ0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, benzyna (2009.02 - obecnie) AUTOFREN SEINSA
Regulacja dynamiki jazdy BENDIX Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 16V (JZ0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, benzyna (2009.02 - obecnie) BENDIX
Regulacja dynamiki jazdy BOSCH Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 16V (JZ0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, benzyna (2009.02 - obecnie) BOSCH
Regulacja dynamiki jazdy BREMI Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 16V (JZ0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, benzyna (2009.02 - obecnie) BREMI
Regulacja dynamiki jazdy DELPHI Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 16V (JZ0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, benzyna (2009.02 - obecnie) DELPHI
Regulacja dynamiki jazdy EFI AUTOMOTIVE Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 16V (JZ0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, benzyna (2009.02 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Regulacja dynamiki jazdy EPS Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 16V (JZ0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, benzyna (2009.02 - obecnie) EPS
Regulacja dynamiki jazdy ERA Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 16V (JZ0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, benzyna (2009.02 - obecnie) ERA
Regulacja dynamiki jazdy ERT Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 16V (JZ0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, benzyna (2009.02 - obecnie) ERT
Regulacja dynamiki jazdy ESEN SKV Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 16V (JZ0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, benzyna (2009.02 - obecnie) ESEN SKV
Regulacja dynamiki jazdy FACET Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 16V (JZ0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, benzyna (2009.02 - obecnie) FACET
Regulacja dynamiki jazdy FAE Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 16V (JZ0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, benzyna (2009.02 - obecnie) FAE
Regulacja dynamiki jazdy FAST Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 16V (JZ0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, benzyna (2009.02 - obecnie) FAST
Regulacja dynamiki jazdy FTE Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 16V (JZ0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, benzyna (2009.02 - obecnie) FTE
Regulacja dynamiki jazdy HELLA Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 16V (JZ0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, benzyna (2009.02 - obecnie) HELLA
Regulacja dynamiki jazdy HERTH+BUSS ELPARTS Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 16V (JZ0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, benzyna (2009.02 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Regulacja dynamiki jazdy HITACHI Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 16V (JZ0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, benzyna (2009.02 - obecnie) HITACHI
Regulacja dynamiki jazdy HOFFER Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 16V (JZ0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, benzyna (2009.02 - obecnie) HOFFER
Regulacja dynamiki jazdy KAMOKA Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 16V (JZ0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, benzyna (2009.02 - obecnie) KAMOKA
Regulacja dynamiki jazdy KAWE Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 16V (JZ0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, benzyna (2009.02 - obecnie) KAWE
Regulacja dynamiki jazdy KRAFT AUTOMOTIVE Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 16V (JZ0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, benzyna (2009.02 - obecnie) KRAFT AUTOMOTIVE
Regulacja dynamiki jazdy KW Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 16V (JZ0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, benzyna (2009.02 - obecnie) KW
Regulacja dynamiki jazdy MAGNETI MARELLI Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 16V (JZ0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, benzyna (2009.02 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Regulacja dynamiki jazdy MAXGEAR Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 16V (JZ0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, benzyna (2009.02 - obecnie) MAXGEAR
Regulacja dynamiki jazdy MEAT & DORIA Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 16V (JZ0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, benzyna (2009.02 - obecnie) MEAT & DORIA
Regulacja dynamiki jazdy METALCAUCHO Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 16V (JZ0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, benzyna (2009.02 - obecnie) METALCAUCHO
Regulacja dynamiki jazdy METZGER Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 16V (JZ0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, benzyna (2009.02 - obecnie) METZGER
Regulacja dynamiki jazdy MEYLE Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 16V (JZ0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, benzyna (2009.02 - obecnie) MEYLE
Regulacja dynamiki jazdy MOBILETRON Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 16V (JZ0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, benzyna (2009.02 - obecnie) MOBILETRON
Regulacja dynamiki jazdy NK Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 16V (JZ0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, benzyna (2009.02 - obecnie) NK
Regulacja dynamiki jazdy NTY Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 16V (JZ0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, benzyna (2009.02 - obecnie) NTY
Regulacja dynamiki jazdy OEM Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 16V (JZ0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, benzyna (2009.02 - obecnie) OEM
Regulacja dynamiki jazdy OPTIMAL Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 16V (JZ0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, benzyna (2009.02 - obecnie) OPTIMAL
Regulacja dynamiki jazdy QUINTON HAZELL Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 16V (JZ0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, benzyna (2009.02 - obecnie) QUINTON HAZELL
Regulacja dynamiki jazdy SIDAT Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 16V (JZ0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, benzyna (2009.02 - obecnie) SIDAT
Regulacja dynamiki jazdy SNR Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 16V (JZ0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, benzyna (2009.02 - obecnie) SNR
Regulacja dynamiki jazdy TEXTAR Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 16V (JZ0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, benzyna (2009.02 - obecnie) TEXTAR
Regulacja dynamiki jazdy TOMEX BRAKES Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 16V (JZ0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, benzyna (2009.02 - obecnie) TOMEX BRAKES
Regulacja dynamiki jazdy TOPRAN Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 16V (JZ0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, benzyna (2009.02 - obecnie) TOPRAN
Regulacja dynamiki jazdy TRISCAN Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 16V (JZ0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, benzyna (2009.02 - obecnie) TRISCAN
Regulacja dynamiki jazdy TRW Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 16V (JZ0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, benzyna (2009.02 - obecnie) TRW
Regulacja dynamiki jazdy VEMO Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 16V (JZ0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, benzyna (2009.02 - obecnie) VEMO
Producent:EFI AUTOMOTIVE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EFI AUTOMOTIVE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
302118
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EFI AUTOMOTIVE
Kod:
302118
Kolor obudowy: Czarny
Kolor obudowy: Czarny/zielony
Rodzaj czujnika: Czujnik Hall'a
Ilość biegunów: 2
Długość kabli: 695
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >
ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >
ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >
ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze