Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy BOSCH do Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Regulacja dynamiki jazdy MAGNETI MARELLI Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MAGNETI MARELLI
Regulacja dynamiki jazdy BOSCH Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) BOSCH
Regulacja dynamiki jazdy MAXGEAR Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MAXGEAR
Regulacja dynamiki jazdy MEYLE Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MEYLE
Regulacja dynamiki jazdy TEXTAR Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) TEXTAR
Regulacja dynamiki jazdy DELPHI Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) DELPHI
Regulacja dynamiki jazdy NTY Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) NTY
Regulacja dynamiki jazdy IPARTS Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) IPARTS
Regulacja dynamiki jazdy OEM Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) OEM
Regulacja dynamiki jazdy OPTIMAL Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) OPTIMAL
Regulacja dynamiki jazdy VIKA Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) VIKA
Regulacja dynamiki jazdy ABE Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) ABE
Regulacja dynamiki jazdy ATE Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) ATE
Regulacja dynamiki jazdy AUTLOG Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) AUTLOG
Regulacja dynamiki jazdy BENDIX Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) BENDIX
Regulacja dynamiki jazdy BIRTH Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) BIRTH
Regulacja dynamiki jazdy BORSEHUNG Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) BORSEHUNG
Regulacja dynamiki jazdy ENERGY Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) ENERGY
Regulacja dynamiki jazdy ESEN SKV Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) ESEN SKV
Regulacja dynamiki jazdy FAST Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) FAST
Regulacja dynamiki jazdy FEBEST Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) FEBEST
Regulacja dynamiki jazdy FEBI BILSTEIN Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) FEBI BILSTEIN
Regulacja dynamiki jazdy GSP Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) GSP
Regulacja dynamiki jazdy HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) HERTH+BUSS ELPARTS
Regulacja dynamiki jazdy HOFFER Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) HOFFER
Regulacja dynamiki jazdy IPD Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) IPD
Regulacja dynamiki jazdy JP GROUP Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) JP GROUP
Regulacja dynamiki jazdy JPN Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) JPN
Regulacja dynamiki jazdy KAWE Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) KAWE
Regulacja dynamiki jazdy KRAFT AUTOMOTIVE Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) KRAFT AUTOMOTIVE
Regulacja dynamiki jazdy MAPCO Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MAPCO
Regulacja dynamiki jazdy MASTER-SPORT GERMANY Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MASTER-SPORT GERMANY
Regulacja dynamiki jazdy MEAT & DORIA Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MEAT & DORIA
Regulacja dynamiki jazdy METZGER Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) METZGER
Regulacja dynamiki jazdy MOBILETRON Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MOBILETRON
Regulacja dynamiki jazdy PIERBURG Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) PIERBURG
Regulacja dynamiki jazdy QUINTON HAZELL Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) QUINTON HAZELL
Regulacja dynamiki jazdy SIDAT Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) SIDAT
Regulacja dynamiki jazdy SNR Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) SNR
Regulacja dynamiki jazdy SWAG Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) SWAG
Regulacja dynamiki jazdy TOMEX BRAKES Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) TOMEX BRAKES
Regulacja dynamiki jazdy TRISCAN Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) TRISCAN
Regulacja dynamiki jazdy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Regulacja dynamiki jazdy TRW Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) TRW
Regulacja dynamiki jazdy VEMA Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) VEMA
Regulacja dynamiki jazdy VEMO Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BOSCH

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
0 986 594 001
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 986 594 001
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu, z lewej, oś przednia, z lewej
Rodzaj czujnika: Pasywny czujnik
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Długość całkowita [mm]: 68
Zakres temperatury od [°C]: -40
Zakres temperatury do [°C]: 150
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 138,00 zł
67,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

BOSCH
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
0 986 594 000
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 986 594 000
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu, z prawej, oś przednia, z prawej
Rodzaj czujnika: Pasywny czujnik
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Długość całkowita [mm]: 68
Zakres temperatury od [°C]: -40
Zakres temperatury do [°C]: 150
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 142,00 zł
69,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

BOSCH
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
0 986 594 003
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 986 594 003
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z tyłu
Rodzaj czujnika: Pasywny czujnik
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem
Długość całkowita [mm]: 1135
Zakres temperatury od [°C]: -40
Zakres temperatury do [°C]: 150
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 390,00 zł
199,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >
ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >
ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >
ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze