Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy BOSCH do Vw ID.3 (E11) Pro liftback 204KM, 150kW, elektryczny (2021.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Regulacja dynamiki jazdy BOSCH Vw ID.3 (E11) Pro liftback 204KM, 150kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) BOSCH
Regulacja dynamiki jazdy A.B.S. Vw ID.3 (E11) Pro liftback 204KM, 150kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) A.B.S.
Regulacja dynamiki jazdy ATE Vw ID.3 (E11) Pro liftback 204KM, 150kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) ATE
Regulacja dynamiki jazdy DELPHI Vw ID.3 (E11) Pro liftback 204KM, 150kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) DELPHI
Regulacja dynamiki jazdy DENCKERMANN Vw ID.3 (E11) Pro liftback 204KM, 150kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) DENCKERMANN
Regulacja dynamiki jazdy EPS Vw ID.3 (E11) Pro liftback 204KM, 150kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) EPS
Regulacja dynamiki jazdy FACET Vw ID.3 (E11) Pro liftback 204KM, 150kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) FACET
Regulacja dynamiki jazdy GSP Vw ID.3 (E11) Pro liftback 204KM, 150kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) GSP
Regulacja dynamiki jazdy HELLA Vw ID.3 (E11) Pro liftback 204KM, 150kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) HELLA
Regulacja dynamiki jazdy HOFFER Vw ID.3 (E11) Pro liftback 204KM, 150kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) HOFFER
Regulacja dynamiki jazdy IPARTS Vw ID.3 (E11) Pro liftback 204KM, 150kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) IPARTS
Regulacja dynamiki jazdy JP GROUP Vw ID.3 (E11) Pro liftback 204KM, 150kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) JP GROUP
Regulacja dynamiki jazdy KW Vw ID.3 (E11) Pro liftback 204KM, 150kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) KW
Regulacja dynamiki jazdy MAXGEAR Vw ID.3 (E11) Pro liftback 204KM, 150kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) MAXGEAR
Regulacja dynamiki jazdy MEAT & DORIA Vw ID.3 (E11) Pro liftback 204KM, 150kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) MEAT & DORIA
Regulacja dynamiki jazdy MEYLE Vw ID.3 (E11) Pro liftback 204KM, 150kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) MEYLE
Regulacja dynamiki jazdy NK Vw ID.3 (E11) Pro liftback 204KM, 150kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) NK
Regulacja dynamiki jazdy QUINTON HAZELL Vw ID.3 (E11) Pro liftback 204KM, 150kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Regulacja dynamiki jazdy TEXTAR Vw ID.3 (E11) Pro liftback 204KM, 150kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) TEXTAR
Regulacja dynamiki jazdy TOPRAN Vw ID.3 (E11) Pro liftback 204KM, 150kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) TOPRAN
Regulacja dynamiki jazdy TRISCAN Vw ID.3 (E11) Pro liftback 204KM, 150kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) TRISCAN
Regulacja dynamiki jazdy TRW Vw ID.3 (E11) Pro liftback 204KM, 150kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) TRW
Regulacja dynamiki jazdy VEMO Vw ID.3 (E11) Pro liftback 204KM, 150kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BOSCH

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
0 986 594 524
dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 986 594 524
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu, z lewej, z tyłu, z przodu i z tyłu, oś przednia, z lewej, oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa
Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Długość całkowita [mm]: 66
Zakres temperatury od [°C]: -40
Zakres temperatury do [°C]: 150
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 247,00 zł
126,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
BOSCH
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
0 986 594 525
dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 986 594 525
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu, z prawej, z tyłu, z przodu i z tyłu, oś przednia, z prawej, oś tylna strona prawa, oś tylna strona lewa
Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Długość całkowita [mm]: 66
Zakres temperatury od [°C]: -40
Zakres temperatury do [°C]: 150
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 274,00 zł
140,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 3-4 dni

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >
ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >
ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >
ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze