Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy OEM do Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.3 Autobus 143KM, 105kW, benzyna (1996.05 - 2006.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Regulacja dynamiki jazdy FAST Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.3 Autobus 143KM, 105kW, benzyna (1996.05 - 2006.07) FAST
Regulacja dynamiki jazdy TRISCAN Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.3 Autobus 143KM, 105kW, benzyna (1996.05 - 2006.07) TRISCAN
Regulacja dynamiki jazdy A.B.S. Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.3 Autobus 143KM, 105kW, benzyna (1996.05 - 2006.07) A.B.S.
Regulacja dynamiki jazdy ABAKUS Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.3 Autobus 143KM, 105kW, benzyna (1996.05 - 2006.07) ABAKUS
Regulacja dynamiki jazdy ABE Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.3 Autobus 143KM, 105kW, benzyna (1996.05 - 2006.07) ABE
Regulacja dynamiki jazdy AUTLOG Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.3 Autobus 143KM, 105kW, benzyna (1996.05 - 2006.07) AUTLOG
Regulacja dynamiki jazdy AUTOMEGA Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.3 Autobus 143KM, 105kW, benzyna (1996.05 - 2006.07) AUTOMEGA
Regulacja dynamiki jazdy BENDIX Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.3 Autobus 143KM, 105kW, benzyna (1996.05 - 2006.07) BENDIX
Regulacja dynamiki jazdy BOSCH Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.3 Autobus 143KM, 105kW, benzyna (1996.05 - 2006.07) BOSCH
Regulacja dynamiki jazdy BREMI Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.3 Autobus 143KM, 105kW, benzyna (1996.05 - 2006.07) BREMI
Regulacja dynamiki jazdy DELPHI Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.3 Autobus 143KM, 105kW, benzyna (1996.05 - 2006.07) DELPHI
Regulacja dynamiki jazdy DT SPARE PARTS Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.3 Autobus 143KM, 105kW, benzyna (1996.05 - 2006.07) DT SPARE PARTS
Regulacja dynamiki jazdy EFI AUTOMOTIVE Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.3 Autobus 143KM, 105kW, benzyna (1996.05 - 2006.07) EFI AUTOMOTIVE
Regulacja dynamiki jazdy ERA Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.3 Autobus 143KM, 105kW, benzyna (1996.05 - 2006.07) ERA
Regulacja dynamiki jazdy ESEN SKV Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.3 Autobus 143KM, 105kW, benzyna (1996.05 - 2006.07) ESEN SKV
Regulacja dynamiki jazdy FAE Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.3 Autobus 143KM, 105kW, benzyna (1996.05 - 2006.07) FAE
Regulacja dynamiki jazdy FEBI BILSTEIN Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.3 Autobus 143KM, 105kW, benzyna (1996.05 - 2006.07) FEBI BILSTEIN
Regulacja dynamiki jazdy GSP Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.3 Autobus 143KM, 105kW, benzyna (1996.05 - 2006.07) GSP
Regulacja dynamiki jazdy HART Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.3 Autobus 143KM, 105kW, benzyna (1996.05 - 2006.07) HART
Regulacja dynamiki jazdy HERTH+BUSS ELPARTS Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.3 Autobus 143KM, 105kW, benzyna (1996.05 - 2006.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Regulacja dynamiki jazdy HOFFER Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.3 Autobus 143KM, 105kW, benzyna (1996.05 - 2006.07) HOFFER
Regulacja dynamiki jazdy IPARTS Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.3 Autobus 143KM, 105kW, benzyna (1996.05 - 2006.07) IPARTS
Regulacja dynamiki jazdy IPD Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.3 Autobus 143KM, 105kW, benzyna (1996.05 - 2006.07) IPD
Regulacja dynamiki jazdy JP GROUP Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.3 Autobus 143KM, 105kW, benzyna (1996.05 - 2006.07) JP GROUP
Regulacja dynamiki jazdy KAMOKA Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.3 Autobus 143KM, 105kW, benzyna (1996.05 - 2006.07) KAMOKA
Regulacja dynamiki jazdy KAWE Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.3 Autobus 143KM, 105kW, benzyna (1996.05 - 2006.07) KAWE
Regulacja dynamiki jazdy KRAFT AUTOMOTIVE Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.3 Autobus 143KM, 105kW, benzyna (1996.05 - 2006.07) KRAFT AUTOMOTIVE
Regulacja dynamiki jazdy MAGNETI MARELLI Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.3 Autobus 143KM, 105kW, benzyna (1996.05 - 2006.07) MAGNETI MARELLI
Regulacja dynamiki jazdy MAPCO Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.3 Autobus 143KM, 105kW, benzyna (1996.05 - 2006.07) MAPCO
Regulacja dynamiki jazdy MASTER-SPORT GERMANY Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.3 Autobus 143KM, 105kW, benzyna (1996.05 - 2006.07) MASTER-SPORT GERMANY
Regulacja dynamiki jazdy MAXGEAR Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.3 Autobus 143KM, 105kW, benzyna (1996.05 - 2006.07) MAXGEAR
Regulacja dynamiki jazdy MEAT & DORIA Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.3 Autobus 143KM, 105kW, benzyna (1996.05 - 2006.07) MEAT & DORIA
Regulacja dynamiki jazdy METALCAUCHO Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.3 Autobus 143KM, 105kW, benzyna (1996.05 - 2006.07) METALCAUCHO
Regulacja dynamiki jazdy METZGER Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.3 Autobus 143KM, 105kW, benzyna (1996.05 - 2006.07) METZGER
Regulacja dynamiki jazdy MEYLE Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.3 Autobus 143KM, 105kW, benzyna (1996.05 - 2006.07) MEYLE
Regulacja dynamiki jazdy MOBILETRON Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.3 Autobus 143KM, 105kW, benzyna (1996.05 - 2006.07) MOBILETRON
Regulacja dynamiki jazdy NK Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.3 Autobus 143KM, 105kW, benzyna (1996.05 - 2006.07) NK
Regulacja dynamiki jazdy NTY Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.3 Autobus 143KM, 105kW, benzyna (1996.05 - 2006.07) NTY
Regulacja dynamiki jazdy OEM Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.3 Autobus 143KM, 105kW, benzyna (1996.05 - 2006.07) OEM
Regulacja dynamiki jazdy OPTIMAL Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.3 Autobus 143KM, 105kW, benzyna (1996.05 - 2006.07) OPTIMAL
Regulacja dynamiki jazdy PNEUMATICS Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.3 Autobus 143KM, 105kW, benzyna (1996.05 - 2006.07) PNEUMATICS
Regulacja dynamiki jazdy QUINTON HAZELL Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.3 Autobus 143KM, 105kW, benzyna (1996.05 - 2006.07) QUINTON HAZELL
Regulacja dynamiki jazdy SIDAT Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.3 Autobus 143KM, 105kW, benzyna (1996.05 - 2006.07) SIDAT
Regulacja dynamiki jazdy SNR Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.3 Autobus 143KM, 105kW, benzyna (1996.05 - 2006.07) SNR
Regulacja dynamiki jazdy SWAG Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.3 Autobus 143KM, 105kW, benzyna (1996.05 - 2006.07) SWAG
Regulacja dynamiki jazdy TOMEX BRAKES Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.3 Autobus 143KM, 105kW, benzyna (1996.05 - 2006.07) TOMEX BRAKES
Regulacja dynamiki jazdy TOPRAN Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.3 Autobus 143KM, 105kW, benzyna (1996.05 - 2006.07) TOPRAN
Regulacja dynamiki jazdy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.3 Autobus 143KM, 105kW, benzyna (1996.05 - 2006.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Regulacja dynamiki jazdy VEMO Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.3 Autobus 143KM, 105kW, benzyna (1996.05 - 2006.07) VEMO
Regulacja dynamiki jazdy VIKA Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.3 Autobus 143KM, 105kW, benzyna (1996.05 - 2006.07) VIKA
Producent:OEM

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
99475788
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
99475788
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  32
Średnica zewnętrzna [mm]:  18,8
Ciężar [kg]:  0,005
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 56,00 zł
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
443927817
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
443927817
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  32
Średnica zewnętrzna [mm]:  18,8
Ciężar [kg]:  0,005
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 251,00 zł
128,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >
ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >
ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >
ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze